شناسهٔ خبر: 41322982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل روابط عمومی استانداری:

جایگاه روابط‌عمومی در دستگاه‌های اجرایی ایلام تقویت می‌شود

ایلام ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام با اشاره به ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه روابط عمومی، گفت: جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی تقویت می‌شود.

صاحب‌خبر -

آیت قیصربیگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تاکید استاندار ایلام بر پاسخگویی مدیران نسبت به افکار عمومی و رسانه‌ها این اداره کل تلاش کرد از اول فروردین ماه سال جاری این مهم را در دستور کار خود قرار دهد و در این راستا نسبت به تدوین شاخص‌های ۲۰ گانه دراین حوزه اقدام شد.

وی با اشاره به انتشار نتایج ارزیابی عملکرد مدیران در حوزه روابط‌عمومی اظهار داشت: پیش‌تر نیز بر این موضوع تاکید شده بود که خواستار شفاف‌سازی اطلاعات هستیم و در این راستا نتایج ارزیابی مدیران را بی‌تعارف به مردم گزارش خواهیم کرد تا در جریان امور خادمان خود قرار بگیرند.

وی بر لزوم تقویت جایگاه روابط‌عمومی در فرمانداری‌ها و ادارات کل استان تاکید کرد و گفت: نتایج ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در ۲ ماه فروردین و اردیبهشت به مدیران یک شوک اساسی وارد کرد که باید در جهت تقویت فرایند پاسخگویی و اطلاع‌رسانی دست به اقدام فوری بزنند.

وی افزود: در این شرایط سخت نیازمند کار و تلاش بیشتر و به تبع آن تقویت سیستم پاسخگویی و ارایه گزارش عملکرد به مردم هستیم و در این راستا بدون هیچ ملاحظه بر عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه روابط عمومی نظارت می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام یکی از دلایل نتایج ضعیف ارزیابی مدیران در ۲ ماه اول سال را عدم آگاهی مدیران از شاخص های ۲۰ گانه در حوزه روابط عنوان کرد و گفت: این شاخص ها هم اکنون در دسترس مدیران و فرمانداران قرار گرفته است و بعد ارزیابی ها بصورت ماهیانه و بر اساس شاخص های تدوین شده انجام می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اعلام نتایج ارزیابی در بین مردم و اعمال آن در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در ماه های آینده رشد و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در نهادها و سازمان های محقق شود.

نظر شما