شناسهٔ خبر: 41321873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زندان‌های سمنان نیازمند تجهیز/ بهره‌برداری کامل زندان‌های استان در اولویت است

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها با بیان اینکه زندان‌های استان سمنان نیازمند تجهیز سخت‌افزاری است، گفت: بهره‌برداری کامل دو زندان سمنان و دامغان، تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و ساخت و تکمیل زندان گرمسار در اولویت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس استان سمنان، سعید شاکر عصر امروز در دیدار علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اظهار کرد: دغدغه و تلاش استاندار سمنان در تکمیل و جابه‌جایی زندان‌های سمنان و دامغان قابل‌احترام و در خور تقدیر است.

وی اضافه کرد: زندان‌های استان سمنان در رده‌بندی زندان‌های کشور جزو زندان‌های نیازمند به توجه جدی و تجهیز سخت‌افزاری فراوان قرار دارد.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی افزود: با تلاش استاندار و سایر مسؤولان استان سمنان، عملیات تجهیز و جابه‌جایی زندان سمنان انجام و اقدامات مربوط به جابه‌جایی زندان دامغان نیز به‌زودی انجام خواهد شد.

شاکر بیان کرد: اولویت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی برای استان سمنان بهره‌برداری کامل از دو زندان سمنان و دامغان و همچنین تکمیل ساختمان کانون اصلاح و تربیت و همچنین ساخت و تکمیل زندان گرمسار است.

وی گفت: به منظور رفع مشکل زندان گرمسار، رایزنی‌های مناسبی برای تأمین زمین موردنیاز زندان با جهاد کشاورزی گرمسار انجام شده است و امیدواریم با تملیک کامل این زمین بتوانیم عملیات ساخت و احداث زندان جدید گرمسار را نیز اجرایی کنیم.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی عنوان کرد: این سازمان اعتقاد دارد که باید ارزش‌افزوده حاصل از تغییر کاربری و یا سایر اقدامات انجام‌شده را برای بهبود وضع و ارتقای زندان‌ها در خود استان سمنان هزینه کند.

شاکر خاطرنشان کرد: سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی آمادگی دارد تا در قالب تفاهم‌نامه‌ای مشترک با شهرداری سمنان به‌شرط تأمین بار عمرانی برخی پروژه‌های این سازمان در استان سمنان، امور واگذاری و بهره‌برداری از زندان قدیم سمنان واقع در کاروانسرای شاه‌عباسی را به این شهرداری واگذار کند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما