شناسهٔ خبر: 41319018 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

درگذشت همسر جان تراولتا بازیگر + علت و عکس

همسر جان تراولتا بازیگر بازیگر سرشناس هالییودی درگذشت

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر درگذشت همسر جان تراولتا بازیگر سرشناس هالییودی از طریق صفحه اینستاگرام تراولتا تائید شده است. تراولتا درباره همسرش نوشته است: «با دلی بسیار اندوهگین به شما اطلاع می‌دهم که همسرم کِلی بعد از دوسال مبارزه با سرطان جان خود را از دست داد. او با عشق و حمایت بقیه شجاعانه در برابر این بیماری جنگید. مدتی را با فرزندانم که مادرشان را از دست داده اند، خواهم بود. پس اگر مدتی از ما چیزی نشنیدید، مرا ببخشید.»

کلی پترسون همسر جان تراولتا خود یکی از بازیگران سرشناش هالیوود بود که دو سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده است. این دو بازیگر هالیوودی 29 سال زندگی مشترک با یکدیگر داشتند. این دو هنرپیشه دو فرزند به نام های الابلو و بنجامین دارند و البته فرزند دیگر آنها به نام جف در سال 2009 درگذشت.

درگذشت همسر جان تراولتا

این بازیگر در فیلم‌های «از گرگ‌ومیش تا سحر»، «جری مگوایر» و «گربه کلاه‌به‌سر» جلوی دوربین رفته بود.

نام پترسون در ابتدا کلی کامالیلهوا اسمیت بود؛ او پیش از آنکه اولین نقش خود را در فیلم سینمایی «شرارت» در سال ۱۹۸۵ بازی کند، نام خود را به کلی پرستون تغییر داد.

او در ادامه در فیلم سینمایی «کمپ فضایی» به نقش آفرینی پرداخت و در فیلم سینمایی «دوقلوها» نیز همبازی آرنولد شوارتزنگر و دنی دویتو شد. در فیلم سینمایی «جری مگوایر» او در کنار تام کروز به بازی پرداخت و در فیلم «به عشق مسابقه» هم کنار کوین کانستر قرار گرفت.

درگذشت کلی پترسون

کلی پرستون در فیلم سینمایی «کارشناسان» محصول سال ۱۹۸۷ با جان تراولتا آشنا شد. این دو نفر در سال ۱۹۹۱ در پاریس با یکدیگر ازدواج کردند. آخرین تجربه بازی او به فیلم سینمایی «گوتی» در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی کوین کانلی باز می گردد. تراولتا و کلی پرستون در سال ۲۰۰۹ به سوگ پسر خود نشسته بودند.

مدیر برنامه‌های کلی گفته: او مبارزه با سرطانش را مخفی نگه داشت و مدتی تحت درمان بود و از حمایت دوستان نزدیک و خانواده‌اش برخوردار بود. او زیبا، دوست داشتنی و درخشان بود و عمیقا به دیگران اهمیت می‌داد و به همه چیز زندگی می‌بخشید. خانواده او از همه طرفداران درخواست دارند تا مدتی آن‌ها را تنها بگذارند.

درگذشت کلی پترسون

پرستون علاوه بر فیلم Jerry Maguire در سال ۱۹۹۶ در فیلم‌های SpaceCamp, Twins, Jack Frost, For Love of the Game و View From the Top و The Cat in the Hat ایفای نقش کرده است. او در چندین فیلم نقش مقابل تراولتا بوده: The Expert, Battlefield Earth و Old Dogs. جدیدترین فیلم او Gotti محصول ۲۰۱۸ است که نقش ویکتوریا گوتی، همسر جان گوتی با بازی تراولتا رد بازی کرده است.

او در فیلم جدید Off the Rails حضور داشته که کمدی با بازی جودی دنچ (Judi Dench) و فرانکو نرو (Franco Nero) است.

درگذشت همسر  تراولتا

پرستون ۱۳ اکتبر ۱۹۶۲ در هانولولو، هاوایی متولد شد. وی در دانشگاه کالیفرنیا جنوبی بازیگری خوانده و در سریال‌های دهه ۸۰ مانند Hawaii Five-O, Quincy M.E و CHiPs بازی کرده است. او بازیگر نقش ثابت سریال For Love and Honor بوده و در فیلم Mischief محصول سال ۱۹۸۵ ایفای نقش کرده است.

 

پرستون و تراولتا سر فیلم The Experts با هم آشنا شدند و سال گذشته بیست و هشتمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند. آن‌ها سه فرزند دارند، دخترشان الا که ۲۰ ساله است، پسرانشان بنجامین که ۹ ساله است و جت که سال ۲۰۰۹ در ۱۶ سالگی درگذشت.

نظر شما