شناسهٔ خبر: 41311783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عماد تشکری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد شد

در حکمی از سوی وزیر تعاون، عماد تشکری به عنوان مدیرکل جدید اداره کار در استان یزد منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ عماد تشکری از جوانان با سابقه استان به عنوان مدیرکل جدید اداره کار در استان یزد منصوب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حکم آورده است:

نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد» منصوب می‌شوید.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست‌های وزارت متبوع به ویژه سیاست‌های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.

در چارچوب ماموریت‌های وزارتخانه، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف، نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت‌های تعاونی (با اولویت تعاونی‌های دانش بنیان)، اهتمام لازم به عمل آورید.

عماد تشکری پیش از این، رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، مشاور امور جوانان و اشتغال استاندار یزد، رئیس دبیرخانه شورای جوانان و قائم مقام دبیر شورای جوانان استان و بیش از بیست سال سابقه اجتماعی سیاسی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ی

نظر شما