شناسهٔ خبر: 41305909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دعوت از مردم برای پیوستن به پویش ملی # من_ ماسک_ میزنم

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری از مردم این استان برای پیوستن به پویش ملی #من_ ماسک_ میزنم دعوت بعمل آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید علی درخشان افزود: پویش ملی #من_ ماسک_ میزنم با هدف ارتقای رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی پیشگیری از بیماری کووید۱۹ ، ترویج استفاده همگانی از ماسک(افراد بزرگتر از دو سال) در مکان¬های عمومی و کاهش شیوع بیماری کووید۱۹ در کشور و هدف عملیاتی، استفاده ۷۵ درصد افراد جامعه از انواع ماسک در زمان حضور در مکانهای عمومی در حال برگزاری است.
وی، عموم شهروندان را مخاطب این پویش و گستره اجرای آن را سراسر کشور عنوان کرد و افزود: شبکه های تلویزیونی و رادیویی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، کلیه خبرگزاری های رسمی، مطبوعات و روزنامه های با گستره انتشار ملی و استانی، کلیه پایگاه‌های اطلاع رسانی رسمی و مجاز برخط و کانال ها و صفحات مجازی پیام رسانهای داخلی و خارجی منتخب رسانه های منتخب این پویش ملی بشمار می روند.
درخشان تصریح کرد: این پویش ملی با فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، طراحی پیام‌ها و پوسترهای گرافیکی، تولید گزارش، تولید پیام‌های ‏هشداردهنده، پروژه های صوتی و تصویری تیزرها و زیرنویس‌های تلویزیونی و انتشار آن در رسانه‌ها به‌خصوص در صداوسیما، خبرگزاری ها و فضای ‏مجازی تلاش دارد با تبیین، ایجاد حساسیت و اقناع افکار عمومی و فرهنگسازی، استفاده همگانی از ماسک برای مقابله با همه گیری بیماری کووید۱۹ را ترویج کند. ‏

46

نظر شما