شناسهٔ خبر: 41296896 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت الاسلام نصیرایی:

کمیسیون فرهنگی با اولویت مسئله ازدواج و‌جمعیت را مورد بررسی قرار می دهد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به بازخوانی سخنان صبح امروز مقام معظم رهبری گفت: کمیسیون فرهنگی با اولویت مسئله ازدواج ،جمعیت و فضای مجازی را مورد بررسی قرار می دهد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس،گفت: جلسه امروز کمیسیون به جمع بندی و بازخوانی فرمایشات امروز صبح مقام معظم رهبری اختصاص داشت؛ ماموریت‌ها و اولویت‌هایی را که در این سخنان برای مجلس شورای اسلامی تببین شد با نگاه کمیسیون فرهنگی مورد توجه قرار دادیم.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به  ۹ اولویت مورد تاکید مقام معظم رهبری اظهار داشت:مسئله جمعیت،ازدواج آسان وفضای مجازی از جمله اولویت های است که صراحتا ماموریت مستقیم  کمیسیون فرهنگی است. که در جلسه امروز کمیسیون تحلیل ها و جمعبندی نمایندگان در این رابطه مطرح شد.

وی با اشاره به تشکیل ۴کمیته برنامه و بودجه و اصلاح ساختار، کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی، کمیته تبلیغات اسلامی، ارشاد، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کمیته  فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: قرار است این کمیته ها با هدف سه اولویت ویژه مذکور فعالیت‌های خود را دنبال می کنند./

پایان پیام/33

نظر شما