شناسهٔ خبر: 41295401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش بیماران کرونایی بستری در اردبیل/ ۵ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری و متاسفانه ۵ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز در شهرهای اردبیل، نمین و نیر اظهار کرد: متاسفانه از روز گذشته در این شهرها از نظر شیوع و گسترش بیماری کرونا وضعیت قرمز اعلام شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که با احتساب این تعداد، بیماران بستری در مراکز درمانی استان به ۲۳۵ مورد رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در همین مدت متاسفانه ۵ نفر از بیماران بستری در مراکز درمانی استان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا فوت کردند و ۳۶ مورد نیز پس از بهبود از بیمارستان مرخص شدند.

وی تصریح کرد: از ۲۳۵ بیمار بستری در مراکز درمانی استان اردبیل، ۴۳ بیمار با وضعیت وخیم و حاد تنفسی در آی سی یو بستری هستند.

حبیب زاده تاکید کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح استان اردبیل، مردم به جد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در مراسمات اجتناب کنند.

وی بیان داشت: برای کاهش شیوع ویروس کوید ـ ۱۹ در سطح استان اردبیل، مردم حتما در مکان‌های مسقف و وسایل حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کرده و فاصله ۱/۵ متری را رعایت کنند.

انتهای پیام/3463/

نظر شما