شناسهٔ خبر: 41295302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام‌ جمعه ایلام:

تامین مسکن افراد نیازمند در اولویت نهادهای حمایتی قرار گیرد

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره مشکلات مسکن در سطح کشور و استان، گفت: تامین مسکن افراد نیازمند در اولویت نهادهای حمایتی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان بهزیستی ایلام ضمن تشکر از زحمات مدیرکل و همکاران وی در سازمان بهزیستی، بر نقش تأثیر گذار اداره کل بهزیستی در ارائه خدمت به افراد ناتوان تأکید کرد و گفت: یکی از اصول بهزیستی بازتوانی و استقلال افرادی است که به نوعی دچار آسیب اجتماعی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود: با توجه به اینکه کسانی تحت پوشش بهزیستی هستند اکثراً کم توان یا ناتوان هستند، باید به گونه‌ای با آنان رفتار شود که در جامعه احساس حقارت نکنند.

وی ادامه داد: حکومت اسلامی باید هزینه مددجویانی که توان اداره زندگی خود را ندارند تامین کند و در شرایط فعلی تامین مسکن افراد نیازمند و خانواده‌های دارای دو عضو معلول با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در اولویت باشد.

کریمی تبار خطاب به مدیرکل بهزیستی استان تاکید کرد: برای خانه دار شدن آنان اقدامات قانونی به عمل آورید و در صورتی نیاز به مساعدت باشد حتماً مجموعه بهزیستی را یاری خواهم نمود.

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی نیز ضمن تشکر از همراهی امام جمعه ایلام از نهاد بهزیستی استان عنوان کرد: بهزیستی توجه ویژه ای را از مسئولان و خیرین می‌طلبد و بهترین نهاد برای خدمت رسانی است.

نظر شما