شناسهٔ خبر: 41271981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افزایش تعداد بیماران کرونایی در سمنان/ لغو مراسم‌های غیرضروری تا اطلاع ثانوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان از لغو مراسم‌های غیرضروری با هدف جلوگیری از شیوع کرونا در سمنان خبر داد و گفت: مراسم‌های عزاداری و عروسی در استان سمنان باید به زمان دیگری موکول شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانائی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از برگزاری مراسم‌های غیرضروری در استان سمنان اتخاذ شود.

وی تأکید کرد: برگزار‌نشدن مراسم‌های غیرضروری همچون عزا و‌ عروسی در شرایط کنونی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم؛ می‌تواند نقش بسیار مهم و اثرگذاری در جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح استان سمنان داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان بیان کرد: در شرایط کنونی باید عموم مردم از ماسک در هنگام حضور در محل‌های پرتجمع و پرتردد استفاده کنند.

دانائی اظهار داشت: ارائه هر گونه خدمات به مردم در ادارات و دستگاه اجرایی استان سمنان باید مشروط به استفاده از ماسک شود. عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی باید به دقت مورد نظارت و رصد قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی سمنان گفت: تمامی کارکنان ادارات نیز در هنگام حضور در محل کار باید تمام نکات بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

دانائی بر لزوم همراهی همه مردم برای مهار و کنترل شیوع ویروس کرونا در سطح استان سمنان تأکید کرد.

انتهای پیام/363/ ز

نظر شما