شناسهٔ خبر: 41264573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ووشوکاران فارس قهرمان مسابقات جوانان ایران

رنگ فیروزه شیراز عنوان نخست لیگ ووشو جوانان را از آن خود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  با شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی تمامی رقابت‌های رزمی که به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت، فدراسیون ووشو تکلیف لیگ‌های ووشو بزرگسالان و جوانان در بخش مردان و زنان را مشخص کرد.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو در بخش لیگ ووشو جوانان تیم‌های رنگ فیروزه شیراز و پرشین تهران بعنوان قهرمانی مشترک دست یافتند و خانه تلاش هرمزگان و هیات ووشو تهران مشترکا در جای دوم قرار گرفتند.

در لیگ برتر ووشو مردان پارس جنوبی و دانشگاه آزاداسلامی و در رقابت‌های دسته برتر زنان هم فولادمبارکه سپاهان و دانشگاه آزاداسلامی بطور مشترک عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

با توجه به اینکه تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر ووشو مردان و زنان و لیگ ووشو جوانان بر حفظ سلامتی ووشوکاران تاکید داشتند در نهایت تصمیم بر این شد تا تیم‌هایی که به‌عنوان سرگروه، مرحله مقدماتی را به اتمام رسانده و راهی نیمه نهایی شده‌اند، عنوان قهرمان مشترک را کسب کرده و تیم‌هایی که به‌عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رسیده‌اند نیز، مقام نایب قهرمانی مشترک را به دست آورند.

تمامی لیگ‌های ووشو در فصل جاری در دو گروه برگزار شد و از هر گروه، ۲ تیم راهی نیمه‌نهایی شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما