شناسهٔ خبر: 41263136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

جبار قوچان‌نژاد: در برگزاری و عدم برگزاری مسابقات تابع قانون ستاد کرونا هستیم

سرپرست معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: احتمال دارد محدودیت برای اماکن و باشگاه‌های ورزشی مجددا اعمال شود، اما ستاد کرونا استان در این خصوص تصمیم نهایی را می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان‌نژاد در خصوص احتمال اعمال محدودیت در اماکن و باشگاه‌های ورزشی با توجه به استمرار وضعیت قرمز کرونا در مشهد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت مشهد به طور جد پیگیر مصوبات ستاد کرونا استان هستیم تا درباره مسابقات و اماکن ورزشی تصمیم‌گیری کنیم. برای پیشگیری از یک سری اتفاقات، جلسه‌ای بابت پیگیری این موضوع داشتیم، اما خبر جدیدی نیست. کماکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات برخی از تیم‌ها و برگزاری مسابقات لیگ در استان‌ها بلامانع است.
وی افزود: در برگزاری و عدم برگزاری مسابقات تابع قانون و دستورالعمل‌های ستاد کرونا هستیم. هنوز دستورالعمل جدیدی از ستاد کرونا به اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ نشده تا با توجه به وضعیت استان و شهر مشهد پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم، اما می‌خواهیم با ستاد کرونا ارتباط بگیریم و در صورت لزوم پیشگیری‌های لازمه، سریع‌تر اقدام کنیم.
سرپرست معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گفت: قطعا نظر کارشناسی خود را به ستاد کرونا اعلام خواهیم کرد. در نهایت پس از بیان نظرات اداره کل ورزش و جوانان و بررسی معایب و مزایای موجود باید ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهدشد. به عنوان کارشناس احتمال می‌دهیم که محدودیتی مجدد برای اماکن و برگزاری مسابقات اعمال شود، اما ستاد کرونا باید این موضوع را تشخیص داده و تصمیم‌گیری کند.

نظر شما