شناسهٔ خبر: 41262618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بازدید فرماندار برازجان از پلاتو شهید شاهینی

صبح امروز فرماندار به همراه معاون عمرانی و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از پروژه سالن پلاتو مجتمع شهید شاهینی برازجان بازدید نمود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فرماندار برازجان در بازدید از پروژه گفت: حق هنرمندان برازجان در داشتن بیشترین امکانات بجا است و داشتن سالن پلاتو جهت فعالیت هایشان یکی از کمترین خواسته های این عزیزان می باشد.

فتح اله نوروزی افزود: من در فرمانداری تمام تلاش خود را بر این نهاده ام که بتوانم اعتبار لازم را جهت تکمیل این پروژه جذب نموده تا ظرف چند ماه آینده شاهد بهره برداری این مکان باشیم .

وی بیان کرد: اعتباری بالغ بر یکی میلیارد و دویست میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز این مکان فرهنگی و هنری درنظر گرفته شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار جهت بازدید از پروژه پلاتو شهید شاهینی گفت: ما هم تمام تلاشمان را خواهیم نمود هرآنچه که استحقاق هنرمندان این شهر می باشد را پیگیری نموده تا شرایط اداری جذب و نحوه تحویل اعتبار به پیمانکار را تسریع نماییم.

عبدالرضا شنان پور ابراز امیدواری کرد که با حمایت تمام از این پروژه، شاهد افتتاح پلاتویی با کیفیت و دارای تجهیزات مناسب و در خور شان هنرمندان این شهر باشیم.

لازم به ذکر است سالن پلاتو مجتمع شهید شاهینی در مساحتی به ابعاد 540 متر مربع با ظرفیت 130 صندلی و اتاق های مجزا طراحی شده است.

نظر شما