شناسهٔ خبر: 41261678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک تُن مواد مخدر در عنبرآباد کشف شد

جیرفت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد از کشف یک تُن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا، یوسف سبحانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش شبانه روی موفق به کشف این میزان مواد مخدر در عنبرآباد شدند.

وی با بیان اینکه یک باند فعال قاچاق مواد مخدر در عنبرآباد منهدم شد، تصریح کرد: امسال هشت نفر قاچاقچی و ۳۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

 دادستان عنبرآباد انتشار عکس افراد با سلاح در فضای مجازی را غیرقانونی دانست و از برخورد قانونی با این افراد خبر داد و گفت: این عملِ مجرمانه موجب ترویج خشونت در جامعه می‌شود لذا با مروجان خشونت در فضای مجازی و حقیقی برخورد قضایی می‌شود.

وی همچنین از جمع‌آوری تعداد ۲۰  قبضه سلاح غیرمجاز در شهرستان عنبرآباد خبر داد و افزود: ۱۷ عامل تیراندازی و  قدرت‌نمایی با سلاح دستگیر شده‌اند و پرونده این افراد در حال رسیدگی است و به زودی قرار متناسب برای آن‌ها صادر خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه فضای مجازی کاملا رصد اطلاعاتی می شود، گفت: فعالان فضای مجازی آگاه باشند که به محض مشاهده تخلف، برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل می‌شود. 

وی تیراندازی و حمل سلاح را جرم عنوان کرد و از برخورد شدید قانون خبر داد. به گفته وی، امنیت شهروندان خط قرمز مسئولان قضایی و امنیتی شهرستان عنبرآباد است.

دادستان عنبرآباد به کشف و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز این شهر در سه ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد ۱۴ قبضه اسلحه جنگی و ۶ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شده است. 

وی افزود: در صورتی که افراد حامل سلاح، داوطلبانه سلاح‌هایشان را تحویل دهند، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل نخواهد شد.

شهرستان عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

نظر شما