شناسهٔ خبر: 41258086 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

نشست عفاف و حجاب در شهرستان پارس آبادبرگزارشد.

نشست عفاف و حجاب در شهرستان پارس آباد به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب نشست عفاف و حجاب با حضور محبی رئیس اداره ورزش و جوانان و خانم جعفرپور فرمانده حوزه خواهران کوثر سپاه و جمعی از مدیران و مربیان باشگاههای بانوان در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.
محبی در این نشست با بیان اینکه اسلام در خصوص عفاف و حجاب بسیار سفارش داده است تاکید کرد: زن مسلمان و شیعه ، سیره عملی حجابش را از بانوی بزرگ اسلام گرفته است.
وی افزود: ما معتقدیم که در عصر حاضر امام احیاگر دین اسلام و حجاب بود و توانست دین را در عرصه اجتماع و برای تمام دنیا زنده نگه دارد.
در ادامه خانم جعفرپور فرمانده حوزه خواهران کوثر سپاه با بیان اینکه مسئله حجاب امروزه به عنوان یکی از دغدغه های فرهنگی و از عوامل اصلی استحکام بنیان خانواده در جامعه اسلامی مطرح است گفت: در جامعه ای که حیا از بین برود به تبع آن ایمان نیز از بین خواهد رفت و عزت و کرامت آن جامعه پایمال خواهد شد و به راحتی بیگانگان بر چنین جامعه ای سلطه می یابند.
وی با بیان اینکه عفاف و حجاب یک مسئله فرهنگی است، گفت: مدیران و مربیان باشگاهها به عنوان الگو هستند و می توانند در راستای این حرکت جهادی به کارهای ارزشی که الگوی حجاب را مدنظر قرار می دهد توجه کنند.

نظر شما