شناسهٔ خبر: 41253152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ گذشته

مشهد- ایرنا- استعفای سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو، درگذشت جودوکار مشهدی بر اثر کرونا و کسب عنوان داوری بین‌المللی شطرنج توسط یک مشهدی از مهمترین عناوین ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ گذشته بود.

صاحب‌خبر -

روز هجدهم تیرماه مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان از سمت خود استعفا کرد.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه یاد شده گفت: در باره  سرآسیایی در جلسه بیست و یکم تیر ماه و بعد از بازی با تیم سایپا تصمیم‌گیری می‌شود.

درگذشت جودوکار مشهدی

دبیر هیات جودو و جوجیتسو خراسان رضوی روز هفدهم تیر ماه گفت: محمدجواد نیک‌بین جودوکار این استان و عضو سابق تیم ملی جودو کشور بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

حسن دوشنگی با بیان اینکه مرحوم نیک‌بین قهرمانی رقابت‌های جوانان آسیا و قهرمانی جودو بین‌المللی جام فجر و عناوین مختلف کشوری را در کارنامه خود داشت افزود: آن مرحوم با ۳۳ سال سن سال‌ها در کنار جودوکارانی چون علی معلومات و جواد محجوب در تیم ملی خوش درخشید و چندی‌ پیش نیز به عرصه کشتی باچوخه پا گذاشت و در این گود نیز توانایی‌های فنی خود را به رخ حریفان کشید.

تست کرونای بانوان فوتسالیست

رزو پانزدهم تیرماه تست کرونای ۱۶ بازیکن و چهار نفر کادر فنی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی به منظور آغاز تمرینات این تیم انجام شد.

فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان گفت: پس از اعلام نتایج تست، تمرینات این تیم برای حضور در ادامه لیگ برتر آغاز می‌شود و این تیم سوم مرداد ماه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

کسب عنوان داوری بین‌المللی شطرنج

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی روز هجدهم تیرماه گفت: پدرام اولیایی عنوان داور بین‌المللی شطرنج را از فدراسیون جهانی این رشته ورزشی کسب کرد.

رضا پاشا نجاتی افزود: شرایط کسب این عنوان طی مدارج داوری سه، دو، یک، داور فیده و داوری در بیش از ۳۰ مسابقه کشوری و ۶ مسابقه بین‌المللی و پنج بار تایید از سوی کمیته داوران هیات استان، فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی شطرنج است.

وی ادامه داد: همچنین چهارمین دوره مسابقات شطرنج سریع آزاد هفتگی حضوری هیات شطرنج خراسان رضوی بیستم تیرماه با حضور ۱۷ شطرنج باز در ۶ دور به روش سوئیسی و با قهرمانی استاد محمد تقی والسلام خاتمه یافت.

نظر شما