شناسهٔ خبر: 41250528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پایگاه‌های بسیج استان گیلان به امکانات ورزشی مجهز می‌شود

گروه استان‌ها- مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان از فراهم شدن بستر لازم برای تجهیز پایگاه‌های بسیج به امکانات ورزشی خبر داد و گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این کار جذب شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار علی اصغر زاد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، تأکید فرمانده سپاه قدس گیلان مبنی بر فعال کردن هر چه بیشتر پایگاه‌های بسیج و افزایش برنامه‌های آنان در حوزه‌های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با رایزنی‌های بسیار 300 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز پایگاه‌های بسیج استان گیلان جذب شد.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وی از اواسط اردیبهشت امسال این مسئولیت را بر عهده گرفته است از برنامه‌های متنوع خود برای فعال‌تر کردن پایگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی سخن گفت و عنوان کرد: با جذب اعتبار و قراردادی که منعقد شده سعی داریم تجهیزات ورزشی را بین پایگاه‌ها توزیع کنیم.

زاد اکبری تأمین و توزیع 202 عدد تنیس روی میز، 243 عدد فوتبال دستی و نظایر این تجهیزات در بین پایگاه‌های بسیج را مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه انجام چنین اقدامی در سال‌های اخیر سابقه نداشته است افزود: قرارداد تأمین تجهیزات را نیز در خود شهرستان رشت منعقد کردیم و به خارج از استان گیلان نبردیم.

وی سرکشی از 40 پایگاه بسیج شهرستان رشت و سایر پایگاه‌ها را از جمله اقداماتی که در همین یکی دو ماهه اخیر انجام شده است خواند و با تأکید بر اینکه موقعیت ورزشی این پایگاه‌ها به دقت رصد شده است گفت: به هر کدام از این پایگاه‌ها نیز یک بسته ورزشی حاوی توپ فوتبال، توپ والیبال، بدمینتون، حلقه، دارت و نظایر آن داده شد.

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان از انجام رایزنی و نامه‌نگاری‌ جهت برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه‌های بسیج سخن گفت و خاطرنشان کرد: از پایگاه‌های بسیج خواستیم تا مسابقات ورزشی خود را در رشته‌های مختلف برگزار کرده و در ادامه آن تا 15 مرداد امسال قهرمانانشان را به ما معرفی کنند.

زاد اکبری با بیان اینکه پس از معرفی قهرمانان و در صورت مهیا بودن شرایط از حیث کنترل شیوع ویروس کرونا جشنواره ورزشی برگزار می‌شود عنوان کرد: تنیس روی میز، دارت، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی، هفت سنگ ویژه خواهران و طناب‌کشی برادران از جمله رشته‌های ورزشی این جشنواره محسوب می‌شوند.

وی برنامه‌محور بودن و حرکت در یک مسیر تعیین‌شده را از جمله مؤلفه‌های بسیار مهمی که باید در دستور کار هیئت‌های ورزشی استان گیلان قرار بگیرد ذکر کرد و ابراز داشت: از هیئت‌های ورزشی استان گیلان خواستیم در درجه نخست نایب رئیس و رؤسای شهرستان‌ها را مشخص کنند و سپس برنامه فعالیت خود را ارائه دهند. 

مسئول تربیت‌بدنی و ورزش بسیج سپاه قدس گیلان فعال بودن چیزی حدود 15 هیئت ورزشی در استان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید تعداد هیئت‌های ورزشی فعال بیشتر از این‌ها شود تصریح کرد: هیئت تیراندازی از جمله هیئت‌های فعال ورزشی است که قبل از سایر هیئت‌ها برنامه فعالیت خود را تدوین و ارائه کرد.

زاد اکبری با تأکید بر اینکه در راستای برقراری ارتباط مؤثر بین هیئت‌های ورزشی، رصد اقدامات و ایجاد انگیزه در آن‌ها برای گسترش فعالیت‌شان سایتی تحت عنوان باشگاه مقاومت تشکیل شده است افزود: تمام هیئت‌ها، مسئولان تربیت‌بدنی‌ها و مسئولان حوزه‌ها در این سایت عضو هستند و امیدواریم بتوانیم برای فعال‌تر کردن آن‌ها قدم‌های خوبی برداریم.

انتهای پیام/614/ ع

نظر شما