شناسهٔ خبر: 41247260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

کیکه ستین: رئال مادرید؟ اول باید بازی خودمان را ببریم، بعد منتظر ناکامی رقیب باشیم

علیرضا نجاتی

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا گفت با وجود اهمیت بازی برابر ناپولی، تمرکز آن ها اکنون روی بازی با وایادولید در لالیگا است.

صاحب‌خبر -

در هفته سی و ششم لالیگا، بارسلونا مهمان وایادولید خواهد بود. بارسلونا اگر می خواهد شانسی برای قهرمانی فصل 20-2019 لالیگا داشته باشد، باید حتما وایادولید را شکست دهد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی با وایادولید به صحبت پرداخت.

قرعه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا؟ خوب است که قرعه ها مشخص شده اما ما اول باید از سد ناپولی بگذریم. برابر ناپولی در خانه خودمان بازی خواهیم کرد و این عادلانه است. خالی بودن نیوکمپ، به ضرر ما است و دوست داشتم برابر ناپولی با حضور هواداران مان بازی کنیم اما شرایط این گونه است و نمی توانم شکایتی بابت این مسئله داشته باشم. بازی برابر ناپولی حساس و تعیین کننده است اما فعلا ما روی بازی فردا مقابل وایادولید متمرکز هستیم. پس از پایان لالیگا، ما چند روز به استراحت خواهیم پرداخت و سپس برای آماده سازی جهت شرکت در لیگ قهرمانان اروپا، سعی می کنیم دیدارهایی دوستانه داشته باشیم.

 غیبت آرتور ملو و فرنکی دی یونگ مقابل وایادولید

آرتور ملو؟ درست است که او اخیرا به بازی گرفته نشده اما می تواند در بازی های آینده دقایقی در ترکیب حضور داشته باشد. وقتی بیماری ورم لوزه آرتور ملو بهبود یابد، او می تواند تیم را همراهی کند. ما به تمام بازیکنان خود نیاز داریم. فرنکی دی یونگ؟ او خیلی خوب در تمرینات کار کرده اما فکر کردیم بهتر است دی یونگ در کمپ تمرینی باشگاه بماند و تمرین کند تا با بیشترین آمادگی برای بازی بعدی ما در دسترس باشد.

تغییر پست گریزمان، دلیل پیشرفت او است 

سرجی روبرتو؟ او بازیکنی چند پسته است و می تواند در هر پستی بهترین عملکردش را ارائه دهد. داشتن چنین بازیکنی برای مربیان مایه اطمینان خاطر است. اومتیتی؟ حتی پزشکان باشگاه هم نمی دانند که او چه زمانی در دسترس تیم قرار خواهد گرفت. از داشتن آنتوان گریزمان خیلی خوشحالم و از عملکرد او راضی هستم. از وقتی که پست گریزمان را تغییر داده ایم، می توان گفت که او مشارکت فعال تری در جریان بازی دارد. وضعیت بدنی تیم؟ شرایط خوبی داریم و به خوبی می توانید این مسئله را ببینید.

بارسلونا اول باید بازی خودش را ببرد، بعد منتظر لغزش رئال مادرید باشد 

رئال مادرید و آلاوز؟ در فوتبال اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد. در سال های اخیر، نتایجی را دیده ایم که غیر قابل توصیف بوده اند. با این حال ابتدا باید بازی خودمان مقابل وایادولید را ببریم و بعد منتظر ناکامی رقیب خود باشیم.

در همین راستا بخوانید:

  • قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا 2019/20 | از بین رئال مادرید، منچسترسیتی، یوونتوس، بارسلونا و بایرن مونیخ یک تیم فینالیست خواهد شد
  • آرتور ملو به دلیل ورم لوزه، در بازی بارسلونا و وایادولید غایب خواهد بود 

نظر شما