شناسهٔ خبر: 41246289 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

واکنش امام جمعه یاسوج در نماز جمعه به رد اعتبارنامه تاجگردون

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید اعتبارنامه آن‌ها مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی است که باید طی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج درباره رد اعتبارنامه تاجگردون گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید اعتبارنامه آن‌ها مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی است که باید طی شود ممکن است گاهی اوقات اعتبارنامه یک نماینده تایید نشود و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون تایید نشد و این حق قانونی نمایندگان مجلس است که اعتبارنامه را بررسی کنند که بر اساس شواهد و مدارک و دلایل انجام می‌شود.

تصاویر لحظه به لحظه از تاجگردون تا ترک مجلس در آخرین حضور | سکانس پایانی چگونه رقم خورد؟

وی با بیان اینکه غلامرضا تاجگردون مردم گچساران و باشت را به آرامش دعوت کرد گفت: مردم استان ما همواره در برابر قانون تسلیم بوده و هستند و همچنین مردم گچساران و باشت به قانون تمکین می‌کنند.  طبیعی است که طرفداران تاجگردون ناراحت و نگران باشند لذا باید آرامش خود را حفظ کنند و تابع قانون باشند. 

حسینی گفت: نمایندگی مجلس تنها سنگر و مسیر خدمت نیست غلامرضا تاجگردون با داشتن تجربه می‌تواند در دیگر حوزه‌ها و عرصه‌ها به مردم کشور و استان و گچساران و باشت خدمت کند.

وی افزود: برخی‌ها شیطنت می‌کنند و به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف افکنی هستند که باید مردم هوشیار باشند و اجازه ندهند که دشمنان سوء استفاده کنند.

در همین زمینه:

نظر شما