شناسهٔ خبر: 41245607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه رودبار جنوب:

عدالت موجب پایداری جامعه آبادی شهرها و شکست دشمن می شود

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: عدالت موجب پایداری جامعه، آبادی شهرها و شکست دشمن می شود و عزت و پیشرفت هر جامعه ای منوط به امنیت و عدالت است، معنای عدالت می باشد که هر چیزی به طور دقیق سر جای خود قرار داده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۰ تیر حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: عدالت موجب پایداری جامعه، آبادی شهرها و شکست دشمن می شود و عزت و پیشرفت هر جامعه ای منوط به امنیت و عدالت است و معنای عدالت این می باشد که هر چیزی به طور دقیق سر جای خود قرار داده شود.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: در قرآن کریم بیش از ۱۰ بار در مورد عدالت ورزی آیه نازل شده است و بر همین مبنا کسانی که دم از دین و دیانت می زنند یکی از مهمترین ماموریت های آنها اجرای عدالت بوده است.

وی با بیان این مطلب که برقراری عدالت بهایی دارد، خاطرنشان کرد: ما برای اجرای عدالت بهای سنگینی داده ایم و بعضی از پیامبران الهی و اوصیای آنها جان خود را فدای برقراری عدالت کرده اند و یکی از مهمترین پیام های عاشورا عدالت بود.

حجت الاسلام گروهی ابراز کرد: یکی از مهمترین برنامه های امیرالمؤمنین علی علیه السلام اجرای عدالت است و یکی از مهمترین دلایل مخالفت دشمنان با امیرالمؤمنین علیه السلام، اجرای عدالت بود و آن حضرت را به دلیل عدالت به شهادت رساندند، یکی از عوامل عدالت برابری انسان ها است و در دوره حکومت امیرالمؤمنین علیه السلام کلیه اقشار حتی فقرا از نعمت نان گندم و داشتن مسکن بهره مند شدند.

خطیب جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، شخصی جوان، متعهد، انقلابی و با پشتکار است و همه ما برای حل مشکلات منطقه باید به وی کمک کنیم زیرا یک دست صدا ندارد.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین مطالبه های ما از نماینده پر تلاش حل مشکل امهال وام های مردم مخصوصا کشاورزان و حل مشکل چاه های کشاورزی فاقد پروانه و سند زمین های کشاورزی است که به عنوان اراضی ملی ثبت شده اند در صورتی که سال های سال است مردم مالک این اراضی هستند.

حجت الاسلام گروهی تاکید کرد: سال ۹۹ سال تحول است و در ابتدای این سال تهدیدی به نام ویروس منحوس کرونا کشور ما را درگیر کرد اما این تهدید تبدیل به فرصت همدلی و شروع طرح مواسات شد.

امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: مجلس یازدهم ‌با آرایش انقلابی و قاطبه جوان مایه امید برای کشور است و همین مسئله موجب واکنش دشمنان کشور شده و تخریب مجلس را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی در خاتمه تصریح کرد: قوه قضائیه با مبارزه با فساد در درون و بیرون قوه قضائیه و مانع  تعطیل شدن خیلی از کارگاه های تولیدی مایه امیدواری مردم شدند.

پایان پیام/586

نظر شما