شناسهٔ خبر: 41239481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوله گونار سولسشر: پوگبا حالا در یک منچستریونایتد بسیار بهتر بازی می کند

میلاد وفادار

سولسشر اعتقاد دارد پنالتی اعلام شده به نفع شیاطین سرخ صحیح بود.

صاحب‌خبر -

اوله گونار سولسشر پس از برد 3-0 منچستریونایتد مقابل استون ویلا در مصاحبه ای با خبرنگار اسکای از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

منچستریونایتد با این سه امتیاز به یک امتیازی لسترسیتی در رده چهارم رسید. شیاطین سرخ همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده تلاش می کنند. سرمربی منچستریونایتد گفت:

به نظر من پنالتی بود. آن پسر پایش را دراز کرد، فرناندز یک چرخش خوب زیدانی-مارادونایی انجام داد و او روی برونو فرود آمد. به عقیده من پنالتی است. مقداری خوش شانس بودیم که 2-0 راهی رختکن شدیم. حتی زمانی که بازی 1-0 بود هم فکر می کردم خط دفاعی تیم کلین شیت خواهد کرد. آن ها انتقادات بازی قبلی را پذیرفتند و عملکرد خوبی داشتند. 

سولسشر در مورد میسون گرینوود

من آنچه از دستم بر می آید را برای کمک کردن به او انجام می دهم اما او کسی است که باید کار را عملی کند، در تمرینات و بازی ها عملکرد خوبی داشته باشد و درست زندگی کند. حالا به خودش بستگی دارد که می خواهد تا کجا پیش برود. او هنوز 18 ساله است و قطعا بهتر خواهد شد. میسون یک فوتبالیست ذاتی است که از بچگی در آکادمی حضور داشته است. پدرش عکسی از ما را به من نشان داد که متعلق به زمانی است که او 7 ساله بود. می داند که به او اعتقاد داریم. وقتی بازیکنان گلزنی می کنند، نمی توان آن ها را کنار گذاشت. 

سولسشر در مورد پل پوگبا

هنوز با پل قرارداد داریم. او یک انسان فوق العاده و یک بازیکن فوق العاده است؛ یکی از بهترین هافبک های جهان. این تیم نسبت به تیمی که قبل از مصدومیت در آن بازی می کرد فرق می کند. حالا همه چیز در رختکن تیم فرسنگ ها بهتر شده است. 

همچنین بخوانید:

نظر شما