شناسهٔ خبر: 41234020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری هرگونه مراسم در استان سمنان ممنوع شد

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به افزایش افراد مبتلا به کرونا در روزهای گذشته در استان گفت: برگزاری هر گونه تجمع و مراسم تا اطلاع بعدی در تمامی شهرستان‌های استان سمنان ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر در دوازدهمین جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: تا اطلاع بعدی برگزاری هرگونه تجمع از جمله مجالس عزا، عروسی، برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری، مذهبی، همایش‌های اداری و... در تمام شهرستان‌های استان سمنان ممنوع است.

وی افزود: کارکنان در تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی ملزم به استفاده از ماسک هستند و ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان نیز ملزم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

استاندار سمنان بیان کرد: در حال حاضر و تا اطلاع بعدی برگزاری جلسات اداری به صورت حضوری باید محدود شود و جلسات به صورت ویدئو کنفرانس از سوی دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

آشناگر بیان کرد: لازم است ضدعفونی معابر شهری و روستایی، تأسیسات و تجهیزات شهری و روستایی و‌... با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، بسیج و دیگر تشکل‌های مردمی زیر نظارت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان استمرار و از سر گرفته شود.

وی تأکید کرد: تمامی اصناف، نانوایی‌ها، جایگاه‌های سوخت، مراکز پیشخوان دولت و ... ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

استاندار سمنان گفت: باید با هدف حفظ سلامت نیروی انسانی نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در مورد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

آشناگر افزود: روند تولید، عرضه و فروش اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده و ماسک باید با هدف دسترسی آسان و ارزان قیمت مردم به اقلام مورد نیاز مورد نظارت دقیق از سوی دستگاه‌ها و متولیان امر نظیر سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی قرار گیرد.

انتهای پیام/363/ ع

نظر شما