شناسهٔ خبر: 41233809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صدور 31 فقره پروانه بهره‌برداری واحد تولیدی در سه ماه نخست امسال در آذربایجان‌غربی

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: طی 3 ماهه اول امسال در راستای تحقق شعار سال و رسیدن به جهش تولید در استان با صدور 31 فقره پروانه بهره برداری 31 واحد تولیدی وارد چرخه تولید شداند.

صاحب‌خبر -

معصوم علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اطهار داشت: طی 3 ماهه اول امسال سال در راستای تحقق شعار سال و رسیدن به جهش تولید در استان با صدور 31 فقره پروانه بهره برداری 31 واحد تولیدی وارد چرخه تولید شد.

وی افزود: با صدور پروانه‌های مذکور با حجم سرمایه گذاری بیش از 852 میلیارد ریال برای 124 نفر به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: طی 3 ماه اول امسال 295 فقره جواز تأسیس برای ایجاد واحد‌های صنعتی تولیدی جدید در استان با حجم سرمایه گذاری بیش از 11 هزار و 472 میلیارد ریال و ایجاد 4 هزار و 753 زمینه اشتغال صادر گردیده است.

علی اکبری به وضع موجود صنعت استان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر برای 2 هزار و 86 طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از یک هزار و 488 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 46 هزار و 947 نفر در استان صادر شده است که امید واریم در سال جهش تولید شاهد به بهره برداری رسیدن این واحدها باشیم.

وی خاطر نشان کرد: 304 طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد با سرمایه گذاری بیش از 28 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 8 هزار و 234 نفر در حال اجرا و تکمیل می باشند که با به بهره برداری از این طرح های صنعتی جهشی در تولید استان ایجاد خواهد شد.

این مقام مسوول یادآور شد: هم اکنون یک هزار و 980 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری معتبر در استان مشغول فعالیت می باشند که در این واحد ها 55 هزار و 196 نفر مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما