شناسهٔ خبر: 41228357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

معاون سياسي وزير كشور:

تمام تلاش دولت تامین آسایش و رفاه عمومی جامعه است

جمال عرف معاون سياسي وزير كشور با تاكيد بر اينكه همه ما مسئول اجراي دقيق و هوشمند اهداف عاليه دولت هستيم؛ گفت: بايد با احساس مسئوليت و تعهد بالا در صحنه هاي سياسي و اجتماعي كشور حضور داشته باشيم و منشا اميد و اعتماد اجتماعي در كشور شويم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، دکتر جمال عرف معاون سياسي وزير كشور در نشست مشترك اعضاي شوراي اطلاع رساني استان با رئيس شوراي اطلاع رساني دولت كه امروز سه شنبه در سالن پيامبر اعظم(ص) در محل وزارت كشور به صورت ويدیوكنفرانسي برگزار شد؛ با تاكيد بر اينكه در آستانه ورود به قرن جديد شمسي هستيم؛ گفت: همگي ما به عنوان اعضاي دولت در شرايط كنوني, این رسالت تاريخي را بر دوش داريم كه با غلبه بر مشكلات و چالش هاي كشور، از نظام و مردممان حراست کنیم تا با اقتدار و به سلامت وارد دوره جديد تاريخي شويم.

معاون وزير كشور با تاكيد بر اينكه بايد كاري كنيم كه مردم احساس كنند اعضاي دولت و بخش هاي اجرايي, دغدغه مردم و حل مشكلاتشان را دارند؛ اظهار داشت: مردم بايد باور كنند كه دولت اقتدار تام و كامل دارد و قادر به حل چالش های اقتصادي و سیاسی است.

وي افزود: اين كه در جامعه احساس شود كارها و امور رها شده, زيبنده نيست و بايد با احساس مسئوليت و با رویکرد پيشبرد سياست های دولت, در راستای حفظ و ارتقا حس اعتماد در جامعه تلاش كنيم.

عرف با اظهار اينكه مسئولان استاني بايد با اعتماد به نفس در صحنه هاي سياسي و اقتصادي ظاهر شوند؛ گفت: باید اين اميد را به مردم عزيز كشورمان دهيم كه دولت مسئول بر سر كار است و تمام تلاشش، تامین آسايش و رفاه عمومي جامعه است.

معاون وزير كشور در بخش ديگري از سخنان خود به افتخار بزرگ خدمت در نظام جمهوري اسلامي اشاره كرد و گفت: امروز توفيق داريم به عنوان مسئول در نظام جمهوري اسلامي ايران در راستاي پيشبرد اهداف نظام عمل كنيم, پس بايد با شوق و انگيزه در اين وادي قدم برداريم تا بتوانيم منشا اثر و تحول جدي براي مردم و جامعه باشيم.

وي در همين خصوص گفت: رسم بر اين است كه هر دولت طبق انتخاب مستقيم مردم به مدت چهار سال سكان اداره کشور را در دست می گیرد.

عرف افزود: امسال هم سال چهارم و پاياني دولت است و وظيفه ما اين است که با تمام توان اثر گذاري و حضورمان را در امر خدمت گذاري به مردم حفظ كنيم و تا آخرين روز مسئوليت خود، با تعهد و مسئوليت عمل كنيم.

معاون وزير كشور با اشاره به اينكه از پايان عمر دولت دوازدهم حدود ۳۷۰ روز زمان باقي مانده است؛ گفت: بايد برای اين مدت برنامه ريزي دقيق و مدون داشته و اين مساله را در نظر داشته باشيم كه مساله و اولويت اصلي ما آماده سازی جمهوري اسلامي براي ورود به قرن جديد است.

معاون وزير كشور با بيان اينكه در طي سه سال اخير با زياده خواهي هاي دشمنان در منطقه و جهان مواجه بوده ايم؛ گفت: در برابر زياده خواهي دشمن، استراتژي مقاومت فعال را در پيش گرفته ايم و بايد مفهوم و ابعاد اين استراتژي را براي مردم تبيين و تشريح كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه بايد از افق بالاتري, مسایل و مشكلات موجود در كشور را ببينيم؛ اظهار داشت: لازم است با هم افزايي ظرفيت ها و فعال شدن همه امكانات بتوانيم در سال پيش رو اقداماتی جدي تر در حوزه هاي اقتصادي و معيشتي كشور انجام دهیم.

معاون وزير كشور در پايان خاطرنشان كرد: امسال لازم است با اقدامات و فعاليت هاي خود, هفته دولت متفاوتي را در كشور رقم بزنيم و با ارزيابي كارهاي انجام شده, به سمت برنامه ريزي سنجیده و عملياتي كردن ساير برنامه هاي مهم و كلان كشور حركت كنيم.

برچسب‌ها:

نظر شما