شناسهٔ خبر: 41228348 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رمزگشایی بیش از ۷۸ هزار کارت سوخت در استان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: از ابتدای سهمیه‌بندی بنزین تا کنون ۷۸ هزار کارت سوخت در این منطقه رمزگشایی شده که حدود هشت هزار مورد آنها مربوط به فصل بهار امسال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی اصغر اصغری با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در سه ماه نخست امسال هفت هزار و ۶۸۰ رمزگشایی کارت سوخت در منطقه خراسان رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود شرایط کرونایی همچنان مراجعات حضوری به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای رفع اشکال و بازگشایی کارت سوخت ادامه دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: رمز کارت سوخت به صورت پیش فرض چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی است که نامش بر روی کارت سوخت درج شده است و شهروندان در صورتی که با پیش فرض تعیین شده مشکل رمز آنها مرتفع نشده است می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو (کارت سبز، کارت ماشین، کارت ملی مالک و کارت سوخت) و رعایت دستورالعملهای بهداشتی به نواحی و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی مراجعه و در کمترین زمان ممکن برای حذف رمز کارت خود اقدام کنند.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما