شناسهٔ خبر: 41225713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان:

برخورد با متخلفان بهداشتی تشدید می شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: با هر گونه تخلف بهداشتی در سطح شهرستان با توجه به دستور فرماندار با قاطعیت برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با توجه به هماهنگی با اصناف و دادستان شهرستان، برخورد با متخلفان بهداشتی تشدید می شود و  همه کسبه ملزم به استفاده از ماسک در واحدهای تجاری خود هستند.

 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان خاطرنشان کرد: همه جایگاه های سوخت و فروشگاه های زنجیره ای عرضه مواد غذایی ملزم به در اختیار گذاشتن دستکش و مایع ضدعفونی کننده برای مشتریان هستند.

 


هاشمی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی باید از سوار کردن افراد بدون ماسک خودداری کند.

 


وی تصریح کرد: همچنین با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری، تدابیر و آمادگی لازم در خصوص برگزاری آزمون با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اتاق های ایزوله انجام خواهد شد.

 


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان اظهارداشت: از سویی بازدید از کانون های بزرگ جمعیتی مانند زندان، مراکز نظامی و تالارها با دقت و نظارت بیشتر انجام خواهد پذیرفت.

 


هاشمی گفت: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، استفاده از ماسک در تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی برای همه ارباب رجوعان و کارکنان الزامی است.

 


وی با اشاره به توجه جدی به سلامت و امنیت بهداشتی شهروندان به عنوان اولویت شبکه بهداشت و درمان شهرستان، از همشهریان خواست ضمن استفاده از ماسک در اماکن عمومی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به کارشناسان سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

 


وی با اشاره به تداوم اقدامات پیشگیرانه ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان شیروان اضافه کرد: ضدعفونی مناطق آلوده با شدت بیشتری انجام خواهد شد اما لازم است مردم نیز در این زمینه همکاری کنند در غیر این صورت زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان، نیروهای مسلح و ستاد مدیریت کرونا به هدر خواهد رفت.

 


وی خودداری مردم از انجام رفتارهای پرخطر و تداوم قرنطینه خانگی را ضروری دانست و تصریح کرد: وضعیت کرونا نگران‌کننده است لذا مردم از برگزاری هرگونه مراسم و دید و بازدیدهای غیر ضروری خودداری کنند و از ماسک در بیرون منزل حتما استفاده کنند.

 

 

پایان پیام/641

نظر شما