شناسهٔ خبر: 41224645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه‌اندازی کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ مرکزی با اشاره به تعطیلی مدارس و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و شیوع بیماری کرونا گفت: کارگاه‌های مجازی کانون فکری کودکان و نوجوانان در کنار فعالیت‌های حضوری راه‌اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

جهانبخش قنبری با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سال‌ها در راستای اوقات فراغتی فعالیت‌های مناسب را با روش‌های مختلفی برای کودکان و نوجوانان اجرا و برگزار کرده است اظهار کرد: در طی سال‌های اخیر با بروز حوادثی همچون سیل و زلزله و عدم دسترسی مناطق آسیب‌دیده از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون با برنامه‌ریزی و همکاری همه مربیان و هنرمندان و مراکز کانون پرورش فکری کشور پیک امید راه‌اندازی شد که اثرات بسیار مثبت و خوبی را در پی داشته است.

وی افزود: با توجه به بروز بیماری کرونا در ماه‌های اخیر برای رفع دغدغه خانواده‌ها در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این فعالیت با عنوان پیک امید مجازی آغاز به کار کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌ مرکزی بیان کرد: با بروز بیماری کرونا و از طرفی عدم دسترسی برخی روستاها و شهرها به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سایت کانون مجازی ایجاد شده است که به‌صورت سازمان‌دهی شده و هدفمند هم به‌صورت کشوری و هم استانی به ارائه خدمات فرهنگی می‌پردازد.

قنبری با اعلام اینکه این سایت بسیار ایمن و آسان و قابل دسترسی برای خانواده‌ها نیز هست اظهار داشت: کودکان و نوجوانان تا ۲۵ تیر می‌توانند در این سایت ثبت کنند و از عناوین مختلف کارگاه در قالب برنامه‌های فرهنگی هنری ادبی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است تعداد این کارگاه‌ها متناسب با استقبال کودکان و نوجوانان افزایش یابد اضافه کرد:‌ البته در تمامی مراکز کانون مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی امکان برگزاری کارگاه‌های حضوری نیز میسر است بنابراین خانواده‌ها می‌توانند برای ثبت نام حضوری به مراکز کانون و برای ثبت نام مجازی به آدرس kpf.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما