شناسهٔ خبر: 41224466 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

گفتگو تجارت‌نیوز با مدیرعامل کارگزاری بانک آینده:

بانک آینده چقدر از سهام عدالت را فروخته است؟

مدیر عامل کارگزاری بانک آینده گفت: بخشی از علت تاخیر در واریزی‌ها به خاطر گردش کار بود، ما فقط یک فروش و واریزی داشتیم که ۷۹ میلیون تومان واریز کردیم.

صاحب‌خبر -

مدیر عامل کارگزاری بانک آینده در ابتدای هفته گذشته در خصوص فرایند فروش سهام عدالت در این کارگزاری به تجارت‌نیوز گفت که، هنوز سهام عدالت را فروخته نشده و ما تمام درخواست‌های فروش سهام عدالت که به بانک آینده داده شده جمع‌آوری و برای شرکت سپرده‌گذاری ارسال شده است.

وی همچنین وعده داد که ظرف چند روز آینده سهام عدالت مشتریان را فروخته می‌شود و اگر شماره شبا این افراد مشکل نداشته باشد پول آن را تا پایان هفته به حسابشان واریز می‌کنیم.

بنابراین این وجوه باید در هفته گذشته به حساب سهامدارانی که از طریق بانک آینده اقدام کرده‌اند واریز می‌شد، اما برخی از مخاطبان تجارت‌نیوز از عدم دریافت پول سهام خود خبر داده‌اند.

احمد اشتیاقی، مدیر عامل کارگزاری بانک آینده در این خصوص توضیح داد: بخشی از علت تاخیر در واریزی‌ها به خاطر علت کار بود، بخشی از این سهام فروخته شده و پول آن واریز شده است. ما فقط یک واریزی داشتیم که پنج روز قبل ۷۹ میلیون تومان به حساب سهامداران واریز کردیم.

وی افزود: مجموع درخواست‌هایی که بانک آینده شده ۱۴۰۰ عدد است که درخواست حدود ۸۰۰ درخواست فروخته شده و ۶۰۰ درخواست باقی مانده است. فروش جدیدی نداریم. لیست را برای فروش به شرکت سپرده‌گذاری ارسال کرده‌ایم و منتظر دریافت اطلاعات فروش در قالب کد تجمیعی هستیم.

نظر شما