شناسهٔ خبر: 41215944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تالارهای عروسی در طرقبه شاندیز تعطیل شد

مشهد- ایرنا- فرماندار بینالود گفت: با ابلاغ ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی، اماکن برگزاری جشن عروسی شامل تالارها و باغ تالارهای این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل اعلام شد.

صاحب‌خبر -

سید حسن حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ۸۰ تالار عروسی در این شهرستان مجوز فعالیت دارند و باغ تالارهای غیرمجاز نیز در این شهرستان هستند که آمار دقیق از شمار آنها در دست نیست.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده هرنوع فعالیت از سوی این اماکن با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار بینالود (طرقبه شاندیز) همچنین برگزاری هرگونه تجمع و مراسم جمعی را ممنوع اعلام کرد و گفت: در تمام ادارات دولتی شهرستان نیز استفاده از ماسک برای کارمندان و ارباب رجوع اجباری است و به مراجعین بدون ماسک خدمات رسانی نمی‌شود.   

شهرستان طرقبه شاندیز (بینالود) نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه‌های طبیعی کوهستانی، چشم‌اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.  
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ این شهرستان ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که به صورت مساوی در دو بخش شاندیز و طرقبه تقسیم شده است. ۲۰ هزار نفر از مردم این شهرستان ییلاقی در روستاها ساکن هستند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۲ هزار و ۸۴ تن را در کشور گرفته است. 

همچنین تاکنون ۲۰۹ هزار و ۴۶۳ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند. 

نظر شما