شناسهٔ خبر: 41215928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران:

دستگاههای دولتی افتتاح پروژه‌ها را تا هفته دولت به تعویق اندازند

تهران- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه خدمات دولت باید به سمع و نظر مردم برسد گفت: دستگاههای دولتی برای افتتاح رسمی پروژه‌ها را تا هفته دولت به تعویق اندازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی بعد از ظهر چهارشنبه در شورای اطلاع‌رسانی استان تهران با تاکید بر اینکه مدیر باید در میان مردم حضور داشته باشد و تمام تلاش‌ها برای خدمت به مردم صورت بگیرد اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی نقش بسیار مهمی را در ارتباط مدیران با مردم ایفا می‌کند.

حسن بیگی گفت: در مواقعی که موضوعی برای مردم مبهم است مدیران و کارکنان می‌توانند با توضیحات و با روی خوش مسائل را توضیح دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه: به شوراهای اطلاع‌رسانی این فرصت داده شده است که بتواند با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به اطلاع‌رسانی برنامه‌های دولت از سال ۱۳۹۲ تا امسال اقدام کنند افزود: اگر خدمات دولت برای مردم بازگو شود موجی از امیدواری در مردم شکل خواهد گرفت که در این راستا دستورالعملی به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود که طی آن اطلاعاتی را مبنی بر عملکردها به صدا و سیما برای نشان دادن به مردم ارائه کنند.

وی عنوان داشت:: همه دستگاه‌های دولتی افتتاح پروژه‌های خود را تا هفته دولت امسال به تعویق بیاندازند تا در این هفته و به همین مناسبت به صورت رسمی افتتاح شود.

حسن بیگی به انتخابات سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌تر از برگزاری انتخابات ورود جمهوری اسلامی با سربلندی به قرن جدید است که انشاالله انجام خواهد شد.

نظر شما