شناسهٔ خبر: 41215205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

کیفیت خدمات ارتباطی شهرستان پاکدشت ارتقاء می یابد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران در دیدار با نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت یکی از الویت های وزارت ارتباطات توجه جدی به توسعه زیرساخت های ارتباطی به مناطق روستایی بوده و تلاش می کنیم جلوتر از اهداف برنامه ششم روند توسعه با سرعت انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران رضایی مدیرکل ارتباطات استان در دیدار با فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارش عملکرد بخش ارتباطات در شهرستان گفت تلاش می کنیم با حداکثر ظرفیت نسبت به توسعه شبکه و زیرساخت ارتباطی استان عمل کنیم.

 رضایی گفت استان تهران در شاخص توسعه یافتگی IDI رتبه اول کشور را دارد و این مهم در همه شهرهای استان صادق است و 16 شهرستان و 42 شهر استان دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت دارند. وی با بیان اینکه توسعه روستاها از الویت های وزارت ارتباطات است گفت در این زمینه جلوتر از اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه عمل کرده ایم و تلاش می کنیم تا پایان سال 1399 کلیه روستاهای بالای 20 خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پهن باند متصل شوند.

نظر شما