شناسهٔ خبر: 41213727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمع آوری متکدیان متجاهر در آبادان

ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: جمع آوری متکدیان متجاهر در سطح شهر متولیان مشخصی دارد که باید به وظایف شان عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،بیژن ربیعی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر درباره جمع آوری متکدیان متجاهر و معتادان در سطح شهر با بیان اینکه متولیان امر در این زمینه کوتاهی می کنند و دلایلی مختلفی از جمله کمبود اعتبار، یا این وظایف به نهاد جدیدی واگذار شده یا کمپ نگهداری نداریم ، را ذکر می کنند که این پاسخ قانع کننده ای به مردم نیست گفت: وظیفه ماست که شهری ایمن برای شهروندان عزیز ایجاد کنیم.

او افزود: کمیته های هفته گانه شورا هر ماه نشست و مصوبات پیشنهادی خود را همراه با جزئیات در شورای هماهنگی شهرستان طرح تا در مورد اجرای آنها چاره اندیشی و ابلاغ شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان از اقدامات نیروی انتظامی در زمینه کشفیات مواد مخدر و نیز اداره بهزیستی در حوزه درمان و باز پروری معتادان قدردانی و گفت : برای اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بتواند نتایج عملکردسالانه خود را در حوزه پیشگیری و درمان ببیند باید کمیته ها نتایج تحقیقات و بررسی های خود را هم در بخش پیشگیری و نیز مقابله و درمان  مجهز به داده های آماری براساس جامعه هدف نماید.

ربیعی افزود : به عنوان مثال آموزش و پرورش در بخش پیشگیری اقدامات خوبی در بین دانش آموزان انجام داده است. اما اینکه آمار دقیقی از جامعه هدف ، مشخصات ، سن ، جنس ، سطح خانوادگی و …..  در دست نداریم تا با نظر کارشناسان مربوطه برنامه های هدفمند و موثری ارائه گردد و بازخورد آنها نیز سالانه گرفته شود.

انتهای پیام/ د

نظر شما