شناسهٔ خبر: 41213441 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مردم از مسافرت به استانهای خراسان رضوی و مازنداران خودداری نمایند

لاری گفت: با توجه به اینکه برخی استانها در وضعیت قرمز قرار دارند مردم باید از مسافرت به استانهای خراسان رضوی و مازندران خودداری نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «سیما سادات لاری» در خصوص آمار افراد مبتلابه کرونا در کشور امروز (چهارشنبه ۱۸ تیرماه)با بیان اینکه مردم باید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دستها و زدن ماسک از خود و سایر هموطنان در مقابله با کرونا محافظت نمایند، گفت: لازم است تا مردم از سفرهای غیر ضروری و حضور در اجتماعات شلوغ خودداری نمایند.

سخنگوی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هزار و ۶۹۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده است، و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر رسید.


لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲هزار و ۸۴ نفر رسید.


وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۰۹ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.


لاری افزود: ۳ هزار و ۳۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری و در بخش های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا فشار کاری زیادی روی کادر درمان بوده و این فشار ادامه دارد و لازم است تا مردم با رعایت پروتکلهای بهداشتی در مبارزه با این بیماری به کادر درمانی کمک نمایند.

پایان پیام/55

نظر شما