شناسهٔ خبر: 41208819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

فراخوان ثبت نام هیات ورزش کارگری استان فارس اعلام شد

روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس با انتشار اطلاعیه ای از علاقمندان به تصدی مسوولیت در هیات ورزش کارگری برای ثبت نام دعوت کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، در این اطلاعیه آمده است : با توجه به اتمام دوره چهار ساله رئیس هیات ورزش کارگری استان ، به اطلاع آن دسته از افرادی که توانمندی مدیریت هیات های ورزشی را دارند و مایل به کاندیداتوری جهت احراز پست ریاست این هیات می باشند میرساند با توجه به شرایط ذیل جهت تکمیل فرم ثبت نام در تاریخهای اعلام شده به غیر از روزهای تعطیل شخصا به دبیرخانه هیات ورزش کارگری استان واقع در میدان ولی عصر (عج) مجموعه ورزشی کارگران مراجعه نمایند.
در این اطلاعیه همچنین بیان شده است: تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران ، معتقد به یکی از ادیان رسمی کشور ، نداشتن سوء سابقه کیفری ، دارا بودن حداقل 25 سال سن ، داشتن حداقل تحصیلات لیسانس ، و اقامت دائمی در استان مربوطه از جمله شرایط اصلی ثبت نام داوطلبان می باشد.
روابط عمومی اداره کل همچنین اعلام کرده است : همراه داشتن تصویر آخرین مدرک تحصیلی ، تصویر تمام صفحات شناسنامه ، تصویر کارت ملی ، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم مخصوص آقایان ( برابر با اصل ) ، دو قطعه عکس 4*3 ، پوشه و ارائه برنامه چهار ساله پیشنهادی الزامی است .
گفتنی است زمان ثبت نام متقاضیان از روز شنبه 99/04/21 الی پایان وقت اداری روز شنبه 99/04/28 به مدت یک هفته کاری و اداری می باشد و بعد از آن هیچگونه درخواستی قابل پذیرش نخواهد بود.
در پایان این اطلاعیه گفته شده است : افراد معترض به فرآیند انتخابات و نتیجه آن می توانند حداکثر ظرف مدت 10 روز از برگزاری انتخابات ، شکایات خود را به همراه مستندات مربوطه جهت رسیدگی به امور مجامع وزارت ورزش و جوانان ارسال نمایند.

نظر شما