شناسهٔ خبر: 41197883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور:

طرح ملی سه شنبه های تکریم طرحی برای گام برداشتن در مسیر شهداست

حجت الاسلام دکتر ارزانی با بیان اینکه دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم طرحی برای گام برداشتن در مسیر شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، عصر امروز(۱۷ تیر) در آیین سه شنبه های تکریم که به صورت ویدئو کنفرانس در منزل شهید «محمدرضا قربانی» در شهر ایلام برگزار شد،  اظهار کرد: طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

«حجت الاسلام دکتر حبیب رضا ارزانی» با اشاره به حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته و هفته  جاری در آیین سه شنبه های تکریم، تصریح کرد: امسال چهل سال  از آغاز ۸ سال دفاع مقدس می گذرد و در این راستا برنامه های متنوع فرهنگی در سطح کشور طراحی و برنامه ریزی شده است و  طرح ملی سه شنبه های تکریم توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حال اجراست.

 

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، دیدار و تکریم خانواده های معظم شهدا در نقاط مختلف کشور است، ابراز کرد: در این طرح ملی مسئولان فرهنگی و اجرایی و مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به منظور تکریم و تعظیم خانواده های معزز شهدا با این خانواده های عزیز دیدار می کنند که به طور قطع نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

 

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور یادآور شد: تعابیری که در وصیت نامه شهید «محمدرضا قربانی» وجود دارد تعابیر تکان دهنده و ویژه ای است که برای همه ما درس است، افتخار این عزیزان شهادت بوده است و به آرزوی خود رسیده اند، ما حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم این است که در مسیر این عزیزان گام برداریم و  با دیدار با  خانواده های شهدای عزیز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در خدمت این عزیزان باشیم.

 

حجت الاسلام دکتر ارزانی بیان کرد: وزیر فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرای آیین های ویژه سه شنبه های تکریم عنایت ویژه ای داشته اند  و علی رغم برنامه های متراکمی که داشتند، ولی وقتی نام شهدا  خانواده های شهدا به میان  آمد در این جلسات حضور یافتند که بسیار جای تقدیر دارد.

 

گفتنی است، طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم(دیدار با خانواده معظم شهدا توسط کانون‌های مساجد به صورت محله به محله در تمام کشور) به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/92

نظر شما