شناسهٔ خبر: 41194276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌و‌گو|

جزئیات جلسه بررسی حادثه نطنز در کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور وزیر اطلاعات

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس با اشاره به جلسه عصر امروز این کمیسیون با وزیر اطلاعات پیرو بررسی حادثه نطنز، گفت: براساس گزارش مدعوین در این جلسه، تاکنون نتایجی قابل توجهی درباره حادثه نطنز حاصل شده و بررسی دقیق‌تر ابعاد مختلف این حادثه همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

روایت عمویی از جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات درباره حادثه نطنزابوالفضل عمویی در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی»  پیرو  بررسی حادثه نطنز، گفت: این کمیسیون در ادامه جلسات خود و برای بررسی حادثه نطنز، عصر امروز جلسه‌ای با حضور وزیر اطلاعات و معاونان مربوطه، مقامات ارشد فرماندهی پدافند هوایی ارتش و مقامات ارشد نیروی انتظامی برگزار کرد.

وی بیان داشت: در این جلسه، مقامات مربوطه با ارائه گزارشی از حوزه مسؤلیت خود، به تشریح ابعاد امنیتی حادثه نطنز پرداختند و ضمن استماع نظرات اعضای کمیسیون، به سوالات آن‌ها پاسخ دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: براساس گزارش مدعوین جلسه، تاکنون نتایجی قابل توجهی در این باره حاصل شده و بررسی دقیق‌تر ابعاد مختلف موضوع انفجار نطنز، ادامه دارد. با پایان بررسی دقیق و فنی موضوع، نتایج قطعی از طریق دستگاه‌های ذیربط به اطلاع مردم عزیز کشورمان هم خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما