شناسهٔ خبر: 41186395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

حضور کاوه احمدی در فدراسیون پهلوانی

کاوه احمدی، مدیر کل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان امروز ضمن حضور در فدراسیون وررزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با مسوولین این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، در این دیدار که ظهرگاه روز دوشنبه 16 تیرماه صورت پذیرفت، مجتبی جوهری (رییس فدراسیون)، سیدعبدالله سجادی (نایب رییس فدراسیون)، محمد جعفرپور (دبیرکل فدراسیون) و سعید ناصری (مدیر روابط عمومی فدراسیون) حضور داشتند.
عملکرد روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در حوزه‌ی تولید محتوا، سرعت و صحت انتشار اخبار و برگزاری کارگروه روابط عمومی فدراسیون‌ها به میزبانی کمیته روابط عمومی این فدراسیون مورد بررسی و تایید قرار گرفت.
بر همین اساس جوهری در سخنانی اظهار داشت: روابط عمومی چراغ راه طی طریق در هر مجموعه ای است.
رییس فدراسیون پهلوانی در ادامه افزود: در انتشار مطالب و اخبار می بایست صداقت و راستی در الویت کارهای روابط عمومی ها قرار گیرد و مسائل باید نه بر اساس مصلحت بلکه واقعیت و هر آنچه که هست منتشر گردد که خوشبختانه این مهم در روابط عمومی فدراسیون رعایت می شود.
وی بیان داشت : انتطار می رود کمیته های روابط عمومی هیئت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانهای سراسر کشور نسبت به گذشته فعال تر شوند تا در نتیجه شاهد آگاهی جامعه از اقدامات مثبت این مجموعه در جهت توسعه همگانی این ورزش ملی باشیم.
جوهری ضمن تشکر از حضور کاوه احمدی و دیگر همکارانش در این فدراسیون و بیان اینکه توقع ما از بخش های مختلف وزارت ورزش و جوانان به ویژه مرکز روابط عمومی آن، حمایت همه جانبه از این ورزش ملی است، عنوان کرد: خوشبختانه مدیرکل جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رویکرد مناسبی را نسبت به فدراسیون ها از خود نشان داده و این ارتباطات نزدیک و تعامل بیشتر میان فدراسیونها و وزارتخانه باعث آگاهی بخشی موثر به همه اقشار جامعه از موفقیت های به دست آمده در تمام سطوح ورزش کشور می شود.
گفتنی است: در پایان این نشست توسط مجتبی جوهری (رییس فدراسیون) به رسم یادبود نشان و میل وررزش های زورخانه ای به کاوه احمدی (مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان) اهدا گردید.
خاطر نشان می گردد: در این دیدار اکرم شعبانی (سردبیر پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان) و یعقوبی (مسوول فدراسیون ها در روابط عمومی وزارت ورز ش و جوانان) مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان را همراهی می کردند.

نظر شما