شناسهٔ خبر: 41180743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۰۰۰ بازرسی و تشکیل ۱۲۰ پرنده تخلفاتی برای نانوایی‌های یزد

یزد- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ۲۰۰۰ مورد بازرسی و تشکیل ۱۰۲ فقره پرونده تخلف در بازدید از نانواییهای سطح استان در سه ماهه ابتدای سالجاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد رضا علمدار یزدی افزود: ارزش ریالی پرونده های متشکله بالغ بر ۵۸۰ میلیون و ۶۱۴ هزار ریال بوده است .

به گزارش سه‌شنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد وی ادامه داد: بازدید از نانواییهای سطح استان عموما به صورت گشت مشترک و با حضور بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت، نمایندگان فرمانداری شهرستان، بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایان صورت می پذیرد.

علمداریزدی گفت: در این بازدیدها ، مشاهده عملکرد مثبت ویا منفی واحدهای نانوایی بر روند درخواست افزایش سهمیه و یا کاهش سهمیه نانوایان تاثیر می گذارد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان یزد افزود: برگزاری گشت مشترک بازرسی در سطح شهرستانهای تابعه نیز در حال انجام است و در این رابطه اقدامات مشابه بعمل می آید.

علمدار یزدی در پایان از همشهریان گرامی درخواست کرد جهت ارائه هرگونه گزارشات و پیشنهادات خود با تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تماس حاصل نمایند.

گزارش دیگری حاکیست رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار شهرستان یزد در راستای بررسی مسائل موجود با هدف ساماندهی صنف میوه و تره بار خبرداد.

علمدار یزدی در راستای  فعال سازی کمیسیون بازرسی اتحادیه میوه و تره بار و بررسی مسائل موجود، ضمن تشکیل جلسه با این اتحادیه ، خواستار پیگیری برنامه های پیش رو در زمینه فعالسازی کمیسیون های بازرسی این اتحادیه با هدف ساماندهی صنف مربوطه گردید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: صدور فاکتور فروش توسط میادین میوه و تره بار ، طرح منطقه بندی و تقسیم شهری و انجام بازدیدهای مشترک با نمایندگان اتحادیه ، برنامه ریزی جهت رفع مشکلات فروش مدتی در میادین میوه، ایجاد برنامه یکپارچه برای واحدهای صنفی در صدور فاکتور به مشتری، اخذ تدابیر لازم جهت جلوگیری از ایجاد تبعات ناشی از حضور اتباع در میادین میوه و تره بار از جمله مسائلی بود که در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت .

علمدار یزدی از انجام بیش از ۲۶۰۰ مورد بازرسی و ۳۲۴ فقره تخلف که در قالب ۲۶۸ مورد پرونده ، تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده ، از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود : ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در این زمینه ، بالغ بر ۴۰۸ میلیون و ۸۳۸ هزار ریال می باشد .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد همچنین تلفن ۱۲۴ این سازمان و سامانه اینترنتی ۱۲۴.ir را برای دریافت گزارشات مردم و رسیدگی سریع به آنها یادآور شد.

نظر شما