شناسهٔ خبر: 41174346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پروژه گنبد جبلیه در کرمان به بهره‌برداری رسید+تصاویر

گروه استان‌ها- در دومین هفته از پویش "هر هفته یک افتتاح" شهرداری کرمان پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین افتتاح پروژه بهسازی محوطه گنبد تاریخی جبلیه شهر کرمان امشب با حضور سید‌مهران عالم‌زاده شهردار کرمان، رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمان برگزار شد.

سید‌مهران عالم‌زاده شهردار کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه پویش "هر هفته یک افتتاح" شهرداری کرمان از هفته گذشته آغاز شده است اظهار داشت: محوطه گنبد جبلیه، به مساحت پنج هزار مترمربع و با انجام اقداماتی ازجمله کف‌سازی، کاشت گل و گیاه و باغچه، احداث آب‌نما و نورپردازی زیبا بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است یادآور شد: برای نوروز امسال ساخت و افتتاح 15 بوستان در نقاط مختلف شهر کرمان در دستور کار قرار گرفت که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بهره‌برداری از این بوستان‌ها به تعویق افتاد.

شهردار کرمان افزود:‌ در این دوره از مدیریت شهری توجه به مناسب‌سازی فضاهای شهری برای تردد و استفاده افراد دارای معلولیت در دستور کار قرار گرفته و در تمام پروژه‌ها تلاش شده تا مسیرها و فضاهای ویژه این افراد در نظر گرفته شود.

در این مراسم محمدحسین مؤمنی سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان نیز با اشاره به اینکه عملیات بهسازی محوطه گنبد جبلیه از سه ماه پایانی سال گذشته آغاز شد گفت: علاوه بر نصب پایه‌ چراغ و تامین روشنایی محوطه گنبد، ساختمان گنبد جبلیه نیز به‌طور کامل توسط شهرداری منطقه یک نورپردازی شده است.

وی با بیان اینکه در بهسازی محوطه گنبد جبلیه، اقدامات لازم جهت مناسب‌سازی فضا برای افراد دارای معلولیت نیز انجام شده است با اشاره به پیشرفت مطلوب ساخت بوستان بلدالامین خاطرنشان کرد: ساخت این بوستان نیز رو به پایان است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش تسنیم در نخستین هفته از پویش "هر هفته یک افتتاح" شهرداری کرمان در هفته گذشته بوستان سراج و پروژه بهسازی میدان رسالت به‌عنوان نخستین طرح در پویش به بهره‌برداری رسید.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/511/ ع

برچسب‌ها:

نظر شما