شناسهٔ خبر: 41165804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده مرزبانی ناجا:

تعامل بین سپاه و مرزبانی در جنوب شرق کشور سبب امنیت پایدار مرز‌ها می‌شود

سردار گودرزی گفت: تعامل بین سپاه و مرزبانی در جنوب شرق کشور موجب امنیت پایدار مرز‌ها می‌شود که ضروریست این تعامل بیش از پیش ارتقا یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی، سردار احمد گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهارداشت: مرز‌های جنوب شرق کشور نیازمند به تجهیز و تقویت است.

او  بیان کرد: مرزبانان سیستان و بلوچستان در امر مبارزه با قاچاق موادمخدر، اشرار مسلح و گروهک‌های تروریستی اهتمام ویژه دارند و با هرگونه ناامنی در مرز‌های جنوب شرق کشور برخورد خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز در این دیدار، امنیت مرز‌های جنوب شرق کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مرزبانان نخستین سنگر دفاعی نظام در مرز‌ها هستند و بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود عملکرد قابل قبولی را ارائه کردند.

سردار محمد پاکپور با تأکید بر لزوم تقویت مرزها، افزود: تعامل سازنده بین سپاه پاسداران و مرزبانی در مناطق مرزی، امنیت و احساس امنیت را برای عموم مردم و مرزنشینان دو چندان می‌کند و از طرفی لرزه بر اندام معاندان و گروهک تروریستی در نواحی پیرامونی مرز‌ها دارد.

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهداست

فرمانده مرزبانی ناجا همچنین در دیدار با خانواده ستوانسوم شهید حمیدرضا جهانتیغ در زاهدان اظهارداشت: ارج نهادن به خانواده شهدا سرلوحه کار مرزبانان قرار دارد و ما وظیفه داریم در راستای پاسداشت خون شهدا در دفاع از میهن اسلامی یار و یاور خانواده شهدا باشیم.

سردار احمد گودرزی افزود: امروز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک کسانی است که در مقابل دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و اجازه تعدی و تجاوز به خاک کشور را به دشمنان ندادند.

او  با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه شهدای مرزی مظلومند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع و حراست از آرمان‌های کشورمان و مرز‌های ایران اسلامی کاری بزرگ انجام دادند که این امر افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز به مرز‌های کشورمان را نخواهد کرد.

ستوانسوم شهید حمیدرضا جهانتیغ ششم اردیبهشت سال ۹۶ در منطقه عمومی میرجاوه در درگیری با اشرار مسلح به همراه هشت تن از همرزمان خود به شهادت رسید.

انتهای پیام/ع

نظر شما