شناسهٔ خبر: 41162307 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رسول پناه: جدل ذی حساب باشگاه پرسپولیس با بازیکنان کذب است/ سازمان لیگ باید راستی آزمایی کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه و حواشی بازیکنان لیگ برتری توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران در گفت و گو با رادیو بیان کرد: ۲ - ۳ هفته‌ای درگیر بیماری کرونا بودم که خداراشکر درمان شدم. دیروز (یکشنبه) تست PCR دادم که منفی شد. امروز (دوشنبه) هم در باشگاه پرسپولیس حاضر شدم.

در زمان عیادت از انصاری کرونا گرفتم

او افزود: در زمان عیادت از محمد انصاری که در بیمارستان بودم به کرونا مبتلا شدم و این موضوع را احساس کردم. البته خداراشکر خفیف بود و پس از آزمایشاتی که انجام دادم، متوجه شدم بیماری از بین رفته و اکنون هم درخدمت شما هستم. مادرم و همه اعضای خانواده گرفته اند. مادرم اکنون در بیمارستان و بخش ICU است و همه باید مواظب باشند، زیرا کرونا خطرناک است.

رسول پناه: جدل ذی حساب باشگاه پرسپولیس با بازیکنان کذب است/ سازمان لیگ باید راستی آزمایی کند

مردم باید رعایت کنند تا این بیماری را شکست دهیم

رسول پناه ادامه داد: متاسفانه مردم این بیماری را جدی نمی‌گیرند و اوضاع خطرناک است. مردم باید رعایت کنند تا این بیماری را شکست دهیم. این بیماری خیلی خطرناک است و همه باید مواظب باشند.  

جدل ذی حساب باشگاه پرسپولیس با بازیکنان کذب است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت این روز‌های باشگاه بیان کرد: کار‌ها به صورت دورکاری انجام می‌شد. پرسپولیس در مسیر خوبی قرار دارد و پیگیر امور هستم.  جدل ذی حساب باشگاه پرسپولیس با بازیکنان کذب است و صحت ندارد.

مطالبات بازیکنان و پاداش برد‌ها را امروز به بازیکنان پرداخت می‌کنیم

او خاطرنشان کرد: ذی حساب تا ۳۱ خرداد کار خود را انجام داده و درخواست ذی حساب کرده ایم و منتظر تایید آن هستیم. این روند زمان بر است. درباره حقوق کارمندان هم باید بگویم پول در بانک بود و من با اختیارات خودم چک‌ها را امضاء کردم و حقوق کارمندان پرداخت شد. مطالبات بازیکنان و پاداش برد‌ها را امروز به بازیکنان پرداخت می‌کنیم.

رسول پناه: جدل ذی حساب باشگاه پرسپولیس با بازیکنان کذب است/ سازمان لیگ باید راستی آزمایی کند

مقدمات سفر بیرانوند برعهده باشگاه آنتورپ است

رسول پناه در خصوص حضور بیرانوند در بلژیک اظهار کرد: او تا ۲۵ اسفند باید در تست‌های پزشکی آنتورپ شرکت می‌کرد و تا ۱۱ تیر هم باید کارت او صادر می‌شد، اما کرونا در تمام دنیا شرایط عجیبی را به وجود آورد. ما از فیفا استعلام گرفتیم و آنها بخشنامه‌ای را برای ما ارسال کردند. این بخشنامه را به باشگاه آنتورپ دادیم. مقدمات سفر بیرانوند برعهده باشگاه آنتورپ است و حتی بیرانوند یک بار هم بلیت گرفت که به بلژیک برود، اما او را برگرداندند.

به تعهدات خودمان عمل کردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پاسخی که باشگاه آنتورپ به پرسپولیس داد این بود که اجرای آن بخشنامه مستلزم توافق ۲ طرف است. ما به خاطر اینکه حرف و حدیث و شکایت نشود، تا ۱۱ تیر از حضور او در پرسپولیس جلوگیری کردیم تا بیرانوند به بلژیک برود و تست پزشکی بدهد. ما به تعهدات خودمان عمل کردیم و منتظریم آنتورپ هم به تعهدات خود عمل کند.

رسول پناه: جدل ذی حساب باشگاه پرسپولیس با بازیکنان کذب است/ سازمان لیگ باید راستی آزمایی کند

سازمان لیگ باید راستی آزمایی کند

او درباره ابتلای گروهی از بازیکنان استقلال و فولاد به کرونا گفت: مشکلی برای بازیکنان استقلال و فولاد به وجود آمده که سازمان لیگ باید آن راستی آزمایی کند، چون این تست‌ها درصد منفی و مثبت بالایی دارند. سازمان لیگ باید آزمایشگاه معتمد معرفی کند تا تیم‌ها در آنجا تست بدهند. اگر نظارت دقیقی صورت بگیرد نمی‌گویم صد درصد، اما ۷۰ تا ۷۵ درصد احتمال برگزاری مسابقات وجود دارد و مشکلی به وجود نمی‌آید.

احتمال دارد با ۲ یا ۳ برد دیگر قهرمانی پرسپولیس قطعی شود

او در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: ما در این مورد تابع سازمان لیگ هستیم. چه این بازی‌ها ادامه پیدا کند و چه ادامه پیدا نکند پرسپولیس قهرمان است. ما ۲ بازی را برده‌ایم و ۷ بازی داریم، اما با توجه به شرایط دیگر تیم‌ها احتمال دارد با ۲ یا ۳ برد دیگر قهرمانی پرسپولیس قطعی شود. این قهرمانی در زمین باشد زیبا است و خیلی بهتر از این است که سازمان لیگ قهرمان را اعلام کند.

کارگزار این هفته تعهداتش را عملی می‌کند

رسول پناه در خصوص اینکه آیا کارگزار تاکنون به تعهداتش عمل کرده، گفت: کارگزار خوب عمل می‌کند. مشکل کرونا و اقتصادی در فوتبال جدی شده، اما کارگزار به تعهداتش در قسط آخر عمل کرده، در یکی از بند‌ها قید کردیم که کارگزار می‌تواند این پرداخت تا ۱۵ روز به تعویق بیاندازد. کارگزار در این هفته به تعهد خودش عمل می‌کند تا آن ۳۰ میلیاردی که قول داده بود واریز شود.

رسول پناه: جدل ذی حساب باشگاه پرسپولیس با بازیکنان کذب است/ سازمان لیگ باید راستی آزمایی کند

پرسپولیس از اینستاگرام ماهی ۲ میلیارد تومان درآمدزایی می‌کند

او در مورد اینکه در فضای مجازی از برند پرسپولیس درآمدزایی زیادی می‌شود، اما فقط ۵۰۰ میلیون تومان به این باشگاه رسیده، اظهار داشت: ما در بحث اینستاگرام در قراردادی که با آتیه پرداز داشتیم این مسأله را به آن‌ها واگذار کردیم، اما این موضوع باید در چارچوب و قوانین باشگاه باشد. آن‌ها با شرکتی قرارداد بستند و حدودا هفته‌ای ۵۰۰ میلیون تومان درآمدزایی می‌شود، البته شنیده ام شیطنت‌هایی شده اما مهم این است که الان از اینستاگرام برای پرسپولیس درآمدزایی می‌شود. قبلا استفاده می‌کردند، اما حتی یک ریال هم به ما نمی‌دادند، اما الان ماهی ۲ میلیارد تومان درآمدزایی می‌شود. پول را این شرکت می‌گیرد، انگار ما می‌گیریم.

مشکل حل شود، از شرمندگی باشگاه شهرخودرو در می‌آییم

او در پایان در مورد مشکل پرسپولیس و شهرخودرو گفت: انتقال گل محمدی از شهرخودرو با پرسپولیس از لحاظ ساختاری مشکل داشت، اما از لحاظ محتوایی مشکلی ندارد. ما استعلام گرفتیم و از دستگاه‌های نظارتی خواستیم ورود پیدا کنند. این مشکل حل شود از شرمندگی باشگاه شهر خودرو در می آییم و مطالبات آن‌ها را پرداخت می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما