شناسهٔ خبر: 41154764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پدر شهید «نورالله معافی» آسمانی شد

پدر شهید «نورالله معافی» صبح امروز ندای حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، این روزها که استان مازندران به عطر شمیم آلاله‌های مدافع حرم معطر است، صبح امروز پدر بزرگوار شهید «نورالله معافی» از شهدای دوران دفاع مقدس صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های ساری دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.

مرحوم ابوالحسن معافی پدر شهید نورالله معافی از شهدای شهرستان میاندورود بعد از تحمل یک دوره بیماری در 83 سالگی، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر پدر این شهید والامقام بعد از ظهر امروز در روستای اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و خاکسپاری شد.

‌شهید جهادگر نورالله معافی 24 اردیبهشت‌ماه سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس در منطقه جفیر در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 گذری کوتاه به قسمتی از وصیت نامه شهید:

زیاد به زندگی مادی دل نبندید، روش زندگی امامان را سرلوحه زندگی خود قرار دهید و بدانید ما امروز می رویم به سوی امام حسین (ع)، این معلم همیشگی خودمان، معلمی که درس چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت.

روستای اناردین محل تولد شهیدان نورالله معافی، حسین معافی، باباعلی معافی، رضاعلی دوستدار و یعقوب‌علی قربانی و همچنین زادگاه زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران است.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/86018/ع

نظر شما