شناسهٔ خبر: 41153446 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماروتا: لائوتارو تاکنون کوچک ترین تمایلی برای ترک اینتر نشان نداده است

احمدرضا بختیاری

مدیر داخلی نراتزوری راجع به وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم صحبت می کند

صاحب‌خبر -

طرفداری - شایعات زیادی پیرامون انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا مطرح شده است اما جوزپه ماروتا، مدیر داخلی باشگاه اینتر این شایعات را تکذیب می کند.

به گزارش DAZN، جورپه ماروتا اذعان می کند که لائوتارو مارتینز خواهان ترک اینتر نیست و تاکنون هیچ صحبتی درباره انتقال به بارسلونا انجام نداده است. او در این رابطه می گوید:

لائوتارو کوچک ترین تمایلی برای ترک اینتر نشان نداده است. گذشته از تاریخ شروع و مهلت پنجره نقل و انتقالات، واضح ترین وضعیت این است که اینتر نمی خواهد ستارگان و یا استعداد های جوان و جذاب خود را به فروش برساند. اگر لائوتارو خواستار ترک اینتر بود، ما شرایط این انتقال را ارزیابی می کردیم اما تاکنون چنین درخواستی به دست ما نرسیده است. من به این موضوع باور دارم. لائوتارو به عنوان یک بازیکن جوان می تواند با ادامه حضورش در اینتر، باعث پیشرفت خود در ادامه دوران حضورش در فوتبال شود. بازیکن اینتر بودن به معنای حضور در باشگاهی بزرگ است و به همین دلیل او باید از حضور در اینتر احساس افتخار کند.

هیچ مذاکره ای برای جذب امرسون پالمیری نداشته ایم

شایعات زیادی پیرامون علاقه اینتر به جذب امرسون پالمیری، فولبک ایتالیایی باشگاه چلسی منتشر شده بود اما ماروتا در این باره می گوید:

من سوالات زیادی که راجع به گمانه زنی های نقل و انتقالاتی می شود را درک می کنم اما باید بگویم که هیچ تماس یا مذاکره ای برای جذب امرسون پالمیری نداشته ایم. ما ارزیابی هایی را برای فصل آینده انجام می دهیم اما اکنون مهم ترین مسئله، عملکرد ما در ادامه فصل جاری است.

 

اینتر آماده ارائه پیشنهاد 20 میلیون یورویی به چلسی برای امرسون پالمیری

ماروتا: باشگاه های زیادی به جذب مارتینز علاقه دارند و همه این موضوع را می دانند

نظر شما