شناسهٔ خبر: 41141481 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور پیامی؛

آیت الله اختری اظهارات موهن یک عالم وهابی را محکوم کرد

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی اظهارات شنیع و موهن یکی از روحانیون وهابی پاکستانی را در رد عصمت حضرت فاطمه (س) محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدحسن اختری رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی اظهارات شنیع و موهن یکی از روحانیون پاکستانی را در رد عصمت حضرت فاطمه (س) محکوم کرد.

وی در این پیام تاکید کرد: اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام هرگونه تلاش منحرفانه برای انعکاس روایات غلط که منجر به توهین به مقام والای اهل بیت و اصحاب نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را غیر قابل قبول و محکوم می‌کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا (صدق الله العلی العظیم)

اظهارات شنیع و موهن و بی شرمانه یکی از به اصطلاح روحانیون پاکستانی در یکی از تلویزیون‌های این کشور در رد عصمت حضرت زهرا سلام الله علیها وارائه احادیث جعلی و نسبت دادن آن به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) موجب برانگیخته شدن موج محکومیت و اعتراض شدید در میان مسلمانان و بویژه علمای اهل سنت پاکستان گردید.

بیش‌از ۱۵۰ عالم اهل سنت سخنان توهین آمیز مولوی اشرف آصف جلالی را محکوم کرده و خواهان توبه و عذر خواهی او شدند. اظهارات این وهابی کوردل و متعصب وابسته به محافل وهابی سعودی قلب میلیون‌ها مؤمن و محب اهل بیت علیهم السلام را به درد آورده و با هدف ایجاد تفرقه میان مسلمانان و ایجاد فتنه مذهبی و تشویق گروه‌های مسلح و تروریست تکفیری در کشتار مؤمنین و مسلمانان و پیروان اهل بیت و بمب گذاری در مساجد و حسینیه‌ها صورت گرفته است.

اعضای شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام اقدام شنیع و جسارت وقیحانه این مزدور بی منطق و بی وجدان را بشدت محکوم کرده و هرگونه تلاش منحرفانه برای انعکاس روایات غلط که منجر به توهین به مقام والای اهل بیت و اصحاب نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را غیر قابل قبول و محکوم می‌کنند.

ما از دولت پاکستان می‌خواهیم تا قوانین رسیدگی به توهین به مقدسات اسلامی را به اجرا در آورده تا عناصر توطئه گر و مغرض فرصت یاوه گویی و تحت تأثیر قرار دادن وحدت مسلمانان را پیدا نکند. منزلت والا و شخصیت مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها نزد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که او را سیده نساء اهل الجنه نامیده و همه صحابه و تابعین نیز از عصمت و طهارت و منزلت سیده طاهره و صدیقه کبری سخن گفته اند سخنان این جاهل کور دل باعث إیذاء رسول الله و اهل ایمان گردید که ایشان راهی جز توبه و عذر خواهی علنی ندارد، همانطور که به شکل علنی مرتکب این جسارت وقیحانه و خطاء نابخشودنی گردید.

و العاقبة للمتقین

محمد حسن اختری
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام

نظر شما