شناسهٔ خبر: 41131838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بسته کامل خبری صبحانه ورزشی طرفداری 1399/4/15؛ از برد شیرین پرسپولیس تا بحران در اردوی استقلال

رضا حسین زاده

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری- صبح روز یکشنبه، پانزدهم  تیر، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/4/15؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

لیگ برتر ایران:

پرسپولیس 1-0 شاهین/ پرواز سرخ‌ها بر فراز لیگ با بال‌های شاهین

تراکتور 2-0 صنعت نفت آبادان / کسب سه امتیاز خانگی در روز بریس حاج صفی

ذوب آهن 1-4 پیکان/ درخشش فراز امامعلی پیکان را به بقا امیدوار کرد

با اعلام سعید آذری، 16 عضو تیم فولاد خوزستان کرونا گرفتند

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از ابتلای 16 عضو این تیم به ویروس کرونا خبر داد.

به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگوی کوتاه با رسانه باشگاه فولاد اعلام کرد:

تست کرونای 11 بازیکن و 5 همراه تیم فولاد مثبت اعلام شده است.

گفتنی است تست کرونا پنج‌شنبه هفته قبل از بازیکنان گرفته شده و جواب آن امروز به مسئولان تیم اعلام شده است.

تمام کرونایی های استقلال؛ 9 بازیکن، دو امید و دو تن از اعضای تیم!

احمد سعادتمند ادعا کرد استقلالی ها برای صبح فردا (یکشنبه، 15 تیر)، بلیت پرواز تهیه کرده اند تا در صورتی که امکان سفر به جم را داشته باشند، راهی این شهر شوند. اما به گفته نزدیکان استقلال، باشگاه روی قاعده 25% حساب باز کرده است.

در توافق سازمان لیگ، ایفمارک و فدراسیون پزشکی ورزشی که زیر نظر ستاد مقابله با کرونا و مطابق با پروتکل های بهداشتی امضا شده، آمده است اگر تیمی بیش از 25% اعضایش مبتلا به کرونا باشند، می تواند بازی آن هفته خود را انجام ندهد و به قرنطینه برود. طبق تست هایی که طی دو روز گذشته از بازیکنان استقلال گرفته شده و جواب آن ها در چند مرحله به دست باشگاه رسیده، دست کم 9 بازیکن استقلال، دو بازیکن امید و دو تن از اعضای کادر تیم کرونا مثبت هستند. اگر نتیجه تست مجدد این 13 نفر یا حداقل 11 نفر از آن ها مثبت باشد، استقلال از حد نصاب 25% عبور می کند و انصرافش از بازی با پارس جنوبی منجر به ثبت نتیجه سه بر صفر و شکست آیین نامه ای برای این تیم نمی شود.

ایفمارک و سازمان لیگ با احتساب 23 بازیکن، کادر فنی، پزشکی، تدارکات و همراهان تیم، افراد هر تیم را 40 نفر محاسبه می کنند و حدنصاب 25% یعنی بیش از 10 عضو یک تیم به ویروس کرونا مبتلا باشند. فعلا فولاد که در بابلسر برای بازی با نساجی قائم شهر اردو زده، مدعی است بیش از 10 کرونایی دارد و استقلال هم ادعا می کند 13 نفر از اعضایش در تست اولیه کرونا مثبت شده اند.

وریا غفوری، مسعود ریگی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، هروویه میلیچ، مهدی قائدی و محسن پورحمیدی، 9 بازیکن بزرگسال استقلال هستند و علاوه بر آن ها گویا تست دو بازیکن سهمیه امید استقلال که با تیم اصلی تمرین می کنند و دو عضو کادر فنی و سرپرستی تیم هم مثبت شده است.

تمرین ظهر امروز استقلال، به دلیل ابتلای بازیکنان تیم به کرونا تعطیل شد و عصر نیز این باشگاه بعد از دو بار تغییر در برنامه پرواز کاروانش به جم، قید این سفر را زد. اما تا این لحظه سازمان لیگ هنوز با لغو بازی استقلال و پارس جنوبی جم موافقت نکرده است. سازمان لیگ همچنین در مورد بازی نساجی و فولاد هم دستور برگزاری داده است. اجرای قاعده 25% به اعلام رسمی سازمان لیگ بستگی دارد و تیم ها نمی توانند حتی در صورت تایید پزشکی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، بدون مجوز سازمان لیگ از حضور در بازی خودداری کنند. رفتن به قرنطینه به جای حضور در زمین فقط با اعلام رسمی سازمان لیگ ممکن است.

فولاد کرونای بازیکنش را مقابل استقلال مخفی کرده بود

از حسن بیت سعید فیلمی پخش شده که می گوید از دوازده روز قبل به واسطه کرونا قرنطینه شده بود.

به گزارش طرفداری، این در حالی است که او یازده روز قبل در ترکیب فولاد به مصاف استقلال رفت.

به نظر می رسد فولادی ها با وجود این که می دانستند بیت سعید مبتلا به ویروس کرونا شده از او در بازی چهارم تیر ماه مقابل استقلال استفاده کردند.

بیت سعید مقابل ماشین سازی بازی نکرد و به قرنطینه رفت و فولاد هم که برای بازی با نساجی به مازندران سفر کرده بود، به جای حضور در قائمشهر، شبانه به تهران برگشت تا راهی اهواز شود و کرونایی های خود را به قرنطینه بفرستد.

فعلا برگزاری دو بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر به دلیل کرونا منتفی است. استقلال و فولاد تیم هایی هستند که از حدنصاب ۲۵ درصد عبور کردند و باید به قرنطینه بروند. این دو تیم بیش از ۲۵ درصد اعضای شان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با این حساب بازی استقلال و پارس جنوبی در جم و بازی نساجی و فولاد در قائمشهر به تعویق می افتد. البته احتمال تعویق لیگ برتر نوزدهم بعد از هفته بیست و سوم وجود دارد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 4 جولای 2020

اینتر مذاکرات با چلسی برای جذب امرسون پالمیری را آغاز کرده و اکنون آماده شده پیشنهادی 20 میلیون یورویی ارائه کند. (فابریتزیو رومانو)

قرارداد تیاگو آلکانتارا، هافبک 29 ساله اسپانیایی در سال 2021 با بایرن مونیخ به اتمام می رسد و او قصد ندارد قراردادش را تمدید کند. کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ نیز قصد تیاگو برای جدایی از بایرن مونیخ را تایید کرده است. (بیلد)

موسی واگی مدافع راست و 21 ساله و ژان کلر تودیبو مدافع میانی و 20 ساله بارسلونا مورد توجه فنرباحچه قرار گرفته اند. (فاناتیک)

سه باشگاه بایرن مونیخ، دورتموند و لایپزیش در تلاش هستند تا شادایل بیتشیابو را از باشگاه پاری سن ژرمن به خدمت بگیرند. (RMC)

مسئولان فیورنتینا طی روزهای اخیر با لوچانو اسپالتی در تماس بوده اند و تلاش می کنند نظر او را برای پذیرش هدایت فیورنتینا جلب کنند. (La Repubblica)

آنچلوتی، سرمربی اورتون به باشگاه هایی که قصد جذب لوکاس دینیه را دارند هشدار داده این بازیکن در تابستان جاری این تیم را ترک نمی کند. (اسکای)

اوبامیانگ برای تمدید قرارداد با آرسنال یک قرارداد 3 ساله با دستمزد هفتگی 250 هزار پوندی می خواهد. چند باشگاه بزرگ اروپا علاقه مند به جذب اوبامیانگ هستند. (ESPN)

باشگاه اودینزه به دنبال جذب متی لانگ استف از نیوکاسل است و استیو بروس، سرمربی تیم می خواهد این بازیکن را برای ماندن در نیوکاسل متقاعد کند. (اسکای)

چلسی آماده ارائه پیشنهاد رسمی برای جذب کای هاورتس از بایرلورکوزن است. (تلگراف)

صبحانه ورزشی 1399/4/15؛ گیشه مطبوعات داخلی

Caption

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی

مرتضی پورعلی گنجی مرتضی پورعلی گنجی
رضا قوچان نژاد رضا قوچان نژاد

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

Photo by David Trezeguet in Allianz Stadium with @juventus, and @gianluigibuffon. Image may contain: 2 people, closeup and outdoor ترزگه:
648 بازی در سری آ؛ چه رکوردی! جیجیِ منحصربفرد
Photo shared by Sergio Ramos on July 04, 2020 tagging @realmadrid. Image may contain: one or more people, people standing, beard and outdoor راموس:
فینال بعدی؛ فردا؛ سن مامس

صبحانه ورزشی 99/4/14؛ تولدت مبارک

جیووانی سیمئونه (25)
آلبرتو مورنو- لیورپول آلبرتو مورنو (28)
چارلی آستین چارلی آستین (31)
دژان لوورن- لیورپول دژان لوورن (31)
اشکان دژاگه - بوندس لیگا- وولفسبورگ اشکان دژاگه (34)
آلبرتو جیلاردینو- فیورنتینا- سری آ آلبرتو جیلاردینو (38)
نونو گومز - تیم ملی پرتغال نونو گومژ (44)
هرنان کرسپو- چلسی- لیگ برتر انگلیس هرنان کرسپو (45)
جانفرانکو زولا جانفرانکو زولا (55)

صبحانه ورزشی 99/4/15؛ بسته ویدیویی صبح یکشنبه


نظر شما