شناسهٔ خبر: 41128004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گل‌محمدی: اخراج کامیابی‌نیا شوک مثبتی برای ما بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول خوب نبودیم اما اخراج کمال کامیابی‌نیا منجر شد تا شوک مثبتی به تیم وارد شود.

صاحب‌خبر -

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار داشت: در این بازی دنبال کسب سه امتیاز بودیم چرا که در زمین خودمان بازی داشتیم. در نیمه اول سرعت بازی ما خیلی پایین بود و خوب نبودیم. نتوانستیم در فضاسازی به خاطر کند بازی کردن، خوب عمل کنیم. بعد از ۱۰ نفره شدن شوک مثبتی به تیم ما وارد شد و توانستیم میزان دوندگی را بالا ببریم. به حریف هم موقعیت چندانی ندادیم.

وی افزود: هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیت بازی‌ها زیاد می‌شود و گرفتن سه امتیاز سخت‌تر. کسب سه امتیاز برای ما مهم بود که به آن دست یافتیم . دوست داشتیم این پیروزی‌ها در کنار هواداران کسب می‌شد اما اینگونه نشد. دعای خیر آنها همراه ما است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنانم در نیمه دوم با انگیزه بالاتری برای پیروزی به زمین آمدند. در یک صحنه هم پنالتی برای ما اعلام نشد. از نیمه دوم بازی راضی هستم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی در مورد اعتراض به داوری خاطرنشان کرد: داور این ذهنیت را روی نیمکت ما به وجود آورد که رفتار او دوگانه است. بازیکن حریف همان حرکت را انجام داد اخراج نشد اما کمال کامیابی‌نیا در صحنه‌ای مشابه اخراج شد. باید تصمیمات داور کارشناسی شود. امیدوارم حق با داور و تصمیمات او درست باشد. من از صحنه پنالتی خیلی دور بودم اما کارشناسان بهتر است در مورد صحنه‌ها صحبت کنند.

گل‌محمدی در مورد گلزنی مهدی ترابی اضافه کرد: او خیلی زحمت کشید و توانست به خوبی از فضاها استفاده کند و با توانایی او توانستیم حفظ توپ بهتری داشته باشیم. در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی سید جلال حسینی و اینکه هواداران نگران وضعیت کاپیتان تیم هستند، خاطرنشان کرد: نمی‌توانید جای هواداران ما صحبت کنید. من این را، سوال نمی‌دانم.

وی در رابطه اعتراضش به داوری، خاطرنشان کرد: من می‌خواستم داور توضیح بدهد و در آن صحنه صحبت دوستانه‌ای بین ما رد و بدل شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ادعای برخی تیم‌ها مبنی بر کرونایی بودن اعضای آنها، تصریح کرد: فدراسیون باید خیلی بهتر از اینها تصمیم گیری و شرایط را بررسی کند. آنها یک آزمایشگاه معرفی کنند تا از بازیکنانی که ادعای کرونایی شدن دارند، تست بگیرند. فدراسیون باید مرجعی برای این تصمیمات داشته باشد. اگر هر باشگاهی بگوید ما تعدادی کرونایی داریم، درست نیست.

وی در رابطه با حضور دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه برای تماشای بازی این تیم خاطرنشان کرد: همین که اسکوچیچ از نزدیک بازی‌ها را تماشا می‌کند، خوب است. او کار سختی را پیش رو دارد اما می‌تواند موفق باشد. هر کمکی از دست من و باشگاهم بربیاید برای اسکوچیچ و تیم ملی انجام می‌دهیم.

نظر شما