شناسهٔ خبر: 41127024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سراج: خسته بودیم و باختیم اما از مردم آبادان عذرخواهی می‌کنم/ تلاش می‌کنیم تا به سهمیه آسیا برسیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خاطر شکست تیمش مقابل تراکتور تبریز از مردم آبادان عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: این پیروزی را به تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم و از مردم آبادان به خاطر شکست عذرخواهی می‌کنم. ما دنبال بهانه نیستیم، ولی تیم ما یک مقدار استراحت خوبی نداشت و خسته بود. تیم ما دیروز دیر به هتل رسید و تا چهار پنج صبح بیدار بودیم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل تراکتور مقداری در برنامه‌های تاکتیکی دچار مشکل شدیم. ما از هفته آینده دو بازی پیاپی در آبادان داریم و تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. مسئولیت باخت با من است و مطمئنم با کار و تلاش به شرایط بهتری می‌رسیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: ما ابتدا دنبال این بودیم که مقابل تراکتور گل نخوریم و روی ضدحملات به گل برسیم. در نیمه اول روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. ما یک اشتباه کردیم و ضربه ایستگاهی دادیم و گل اول را دریافت کردیم. بعد از اینکه گل خوردیم تغییر سیستم دادیم و روبه‌جلو بازی کردیم و روی گل دوم هم غافلگیر شدیم. ما تلاش کردیم تا نتیجه را به حداقل برسانیم، ولی تیم تراکتور هم خیلی خوب بازی کرد و به مهاجمان ما اجازه گلزنی نداد.

سراج درباره شرایط بهداشتی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: ما از لحظه‌ای که وارد استادیوم شدیم همه موارد رعایت شد و مشکل خاصی نداشتیم. میزبانی تیم حریف و همه چیز عالی بود. همه ناراحتی ما فقط به خاطر نتیجه است و بابت میزبانی فکر می‌کنم به تنها تیمی که احترام گذاشته شد صنعت نفت آبادان بود.

وی در پایان گفت: به تیم فوتبال تراکتور این پیروزی را تبریک می‌گویم که به آنها کمک کرد برای نزدیک شدن به سهمیه آسیا، ما هم شانس کسب سهمیه را داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما