شناسهٔ خبر: 41126552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تساوی پرسپولیس ۱۰ نفره برابر شاهین شهرداری در نیمه نخست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست برابر تیم فوتبال شاهین شهرداری در حالی به تساوی رسید که یکی از بازیکنان این تیم توسط داور این مسابقه اخراج شد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی از ساعت ۲۱ امشب (شنبه)، مقابل تیم شاهین بوشهر قرار گرفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی و علی علیپور پای به این دیدار گذاشت.

شاهین شهرداری هم با ترکیب ابوالفضل درویش‌وند، ابوالفضل رزاق‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، میثم دورقی، حسین مالکی، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسن نجفی، سجاد، مشکل پور، سجاد حیدری، امیرحسین موسی زاده پای به این دیدار گذاشت.

در این دیدار در نیمه نخست شاهین شهرداری بازی منظمی را پیش گرفت و اجازه نداد تا پرسپولیس موقعیت چندان جدی را به روی دروازه ایجاد کند.

در دقیقه ۹ شوت از راه دور حسین کنعانی‌زادگان راهی به دروازه شاهین نبرد.

دقایقی بعد هم پرسپولیس از فاصله حدود ۳۰ متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ راهی کرنر شد. در ادامه این حمله نیز سرخپوشان می‌توانستند روی سانتر احمدنوراللهی دروازه تیم میهمان را باز کنند اما ضربه سر کنعانی‌زادگان راهی به دروازه شاهین نبرد.

همچنین ماکت هواداران پرسپولیس و صدای آنها هم در ورزشگاه آزادی پخش شد.

طبق نظر داور بازی به بازیکنان در دقیقه ۳۰، سه دقیقه وقت استراحت داده شد.

بازی در دقایق بعد پایاپای دنبال شد و در نیمه اول موقعیت چندانی را از هیچ یک از ۲ تیم شاهد نبودیم.

البته این مسابقه در دقایق پایانی کمی درگیرانه دنبال شد.

میثم دورقی، حسین مالکی، سجاد مشکل‌پور و میلاد صارمی از شاهین از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

کمال کامیابی‌نیا هم در دقیقه ۴۳ به خاطر خطای خشن روی بازیکن شاهین از زمین بازی مستقیم کارت قرمز دریافت کرد تا سرخپوشان ۱۰ نفره بازی را در ادامه مسابقه دنبال کنند.

یحیی گل‌محمدی هم از داور بازی به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

به خاطر درگیری‌های ایجاد شده در این نیمه داور ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

نظر شما