شناسهٔ خبر: 41108437 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نصر الشمری:

توهین سعودی‌ها به مرجعیت عراق دلیل واضحی بر احساس شکست‌ آنها است

معاون سخنگوی جنبش «نجباء» عراق در واکنش به کاریکاتور اهانت آمیز روزنامه سعودی درباره «آیت الله سیستانی» اعلام کرد: توهین سعودی‌ها به مرجعیت عراق دلیل واضحی بر احساس شکست‌ آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «نصر الشمری» معاون دبیرکل جنبش نجباء به اهانت های اخیر روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» به آیت الله سیستانی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پُست توئیتری با تاکید بر اینکه مواضع ضد شیعی آل‌سعود و دیگر مزدوران آمریکا و تل آویو پدیده عجیبی نیست، نوشت: سعودی‌ها همان کسانی هستند که خون پاک مسلمانان را به ناحق ریخته‌اند.

«نصر الشمری» افزوده است: اما توهین و تعرض آنها به مرجعیت دلیل واضحی بر احساس تلخ شکست در برابر اقدامات حکیمانه و مستحکم مرجعیت دینی است که همه دسیسه‌های تکفیری آنها را به شکست کشاند.

وی در ادامه خواستار عدم بی‌تفاوتی در برابر توهین‌های سعودی شده و بر لزوم موضع‌گیری حکومت و مردم در واکنش به این امر تاکید کرده است.

گفتنی است، روزنامه سعودی الشرق الاوسط روز جمعه در اقدامی خصمانه، کاریکاتور توهین آمیزی را در مورد آیت‌الله سیستانی منتشر کرد.

نظر شما