شناسهٔ خبر: 41103456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیش بازی آ سید میلان - لاتزیو : اسی خلاف مانع جدی عقاب ها برای قهرمانی ( زارت )

مقام ناآگاه

صاحب‌خبر -

سایر پرندگان هنگام باران در جایی مخفی می شوند ، اما عقاب بالاتر از ابرها پرواز میکند ؛ با این حال کیر شیطان هم نمیتواند بخورد .  ( پروفسور سمیعی )

به نام خالق متیل سالسیلات

بامداد پس فردا یا شب فردا ، در حالی که ما در امروز هستیم و هنوز وارد فردا نشده ایم ، از ساعت 00:15 دقیقه ی بامداد در ورزشگاه المیپگوه ، دو تیم لاتزیو و میلان دست روی کون هم میگذارند و در رقابتی نفس گیر سعی در کیرفنی زدن به همدیگر دارند .

گفتنی ست که میلان با برد مقابل لاتزیو به کون ناپولی می چسبد و لاتزیو در صورت برد انگشت به بانوی پیر میگذارد . 

-----------------------------------

مصدومان و محرومان دو تیم : 

آ سید : همان همیشگی دوارته

لاتزیو : ی سبد مصدوم و محروم ، کایسدو و ایموبیله در بازی قبلی از نکردن در شب جمعه عصبانی بودند و دق دلی را سر بازیکنان فیورنتینا در آوردند و  محروم هستند ، هم چنین پنج نفر جقی نیز از ترکیب کنارگذاشته شده اند و به دستور اینزاگی تا زمان ترک به میدان بر نخواهند گشت ، لولیچ ، فیلیپه ، لیوا ، ماروسیچ و آدکون اسامی این پنج جقی اوالعزم می باشد . 

------------------------------------

تقابل سابق دو تیم به کیر پسر مالدینی هم نیست .

در بازی رفت لاتزیو خیلی تخمی موفق شد با قطع کردن آب توسط دفاع میلان ، در دقایق پایانی گل برتری را روانه کون دوناروما کند و در سن سیرو پیروز شود و کون سرخ به خانه برگردد  .

-----------------------------------

کنفرانس مربیان :

پیولی : امیدوارم مثل بازی از اسپال دوباره از کون بیاوریم ، نظرات هواداران را در سایت طرفداری میخوانم و سرم از شدت کصشر درد میگیرد . مدیریت پول داوران را تزریق کرده است . 

اینزاگی : میلان در فصل تابستان قدرت فصل بهار را ندارد ، کمیته انضباطی میلانی دو مهاجم ما را محروم کرده و کله مان کیری ست ، اینها با عقاب مشکل دارند و خار در کونشان است .

----------------------------------

پیش بینی هو اسکون : 12-0 برد میلان

به امید پیروزی میلان ، زنده باد میلان و فصل بهار و خاک بر سر اینتر 

نظر شما