شناسهٔ خبر: 41103316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

قسمت نیست قائمشهری ها با جواد نکونام روبرو شوند

رضا زنگنه

رویارویی نساجی و فولاد، رویارویی دوباره قائمشهری ها با جواد نکونام است، همان مربی که در فصل صعود تاریخی روی نیمکت نساجی بود.

صاحب‌خبر -

طرفداری / طبق برنامه اعلام شده در لیگ برتر، یکشنبه این هفته در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ نوزدهم، نساجی میزبان فولاد است.

به گزارش طرفداری، در یکی از بازی ها این هفته نساجی با محمود فکری از فولاد و نکونام پذیرایی می کند و مردم قائمشهر بعد از مدتها دوباره در شهرشان با نکونام روبرو می شوند. البته این بازی پشت درهای بسته برگزار می شود و قرار بود نکونام در کنفرانس خبری قبل از بازی به صورت آنلاین جواب خبرنگاران قائمشهری را بدهد اما دقایقی قبل هیات فوتبال مازندران اعلام کرد طی هماهنگی انجام شده با باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام به احتمال زیاد به کنفرانس پیش از بازی نمی رسد و کنفرانس آنلاین محمود فکری سرمربی نساجی هم ساعت 18:30 روز شنبه برگزار می شود.

خبرنگاران قائمشهری و طرفداران نساجی دوست داشتند بعد از مدتها با نکونام همکلام شوند و پرسش هایی که در ذهن شان مانده را از سرمربی اسبق نساجی بپرسند ولی انگار فعلا قسمت نیست این اتفاق رخ بدهد. در جریان بازی رفت دو تیم در اهواز هم دلخوری هایی میان مدیران کانون هواداران نساجی و نکونام پیش آمده بود و گویا جواد نکونام با وجود این که قائمشهری ها برای او گل برده بودند، رفتار گرمی با آنها نداشت.

سالی که نساجی به لیگ برتر صعود کرد، هفته های پایانی نیم فصل دوم، جواد نکونام سرمربی این تیم بود.

نظر شما